Proprietarul Brico Depot și-a majorat vânzările din România. Produsele DIY, la mare căutare în pandemie

Proprietarul Brico Depot și-a majorat vânzările din România. Produsele DIY, la mare căutare în pandemie
scris 25 nov 2020

Vânzările grupului britanic de bricolaj Kingfisher în România au crescut cu 10% în primele nouă luni, susținute de cererea ridicată pentru produse DIY în contextul pandemiei, în special pentru materiale destinate lucrărilor de amenajări exterioare.

Proprietarul lanțului de magazine Brico Depot a obținut vânzări de 180 milioane de lire sterline (201,2 milioane euro) în perioada ianuarie-septembrie pe piața locală, în urcare cu 10,4% (+9,8% în termeni comparabili) față de intervalul similar din 2019.

În trimestrul al treilea, vânzările au avansat cu 9,6% (+10,6% în termeni comparabili) în ritm anual, până la 73 milioane de lire (81,6 milioane euro), după o creștere de 11,2% în precedentele trei luni.

EXCLUSIV Murad intră pe nișa de food delivery și își lansează propria platformă cu 3 milioane euro. Meniuri cu o clinică medicală CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Murad intră pe nișa de food delivery și își lansează propria platformă cu 3 milioane euro. Meniuri cu o clinică medicală

La nivelul întregului grup, Kingfisher a raportat vânzări de 3,46 miliarde de lire în trimestrul al treilea al anului fiscal (august-octombrie), cu 17,2% mai mari față de acceași perioadă din 2019. Anul fiscal începe pe 1 februarie pentru toate companiile din grup, cu excepția României și Rusiei, unde anul fiscal coincide cu cel calendaristic.

“Creșterea a fost susținută de cererea puternică din piață, întrucât consumatorii au petrecut mai mult timp în casele lor și s-au concentrat pe îmbunătățirea acestora”, potrivit directorului general al retailerului britanic, Thierry Garnier.

După primele nouă luni ale anului fiscal, vânzările Kingfisher au atins 9,38 miliarde de lire, în creștere cu 4,8% (+4,7% în termeni comparabili) față de intervalul similar din 2019.

Fondat în 1982, Kingfisher este cel mai mare retailer de produse DYU din Europa, având 1.366 de magazine în 9 țări și peste 64.000 de angajați, din care aproximativ 2.260 în România. Portofoliul grupului include mărcile Brico Depot, B&Q, Castorama, Screwfix, Tradepoint și Koçtaș.

Kingfisher a intrat pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În 2017, grupul a achiziționat rețeaua de magazine Praktiker de la omul de afaceri turc Omer Susli, pentru care a plătit 22 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
kingfisher
brico depot romania
vanzari brico depot
diy
amenajari exterioare
pandemie