Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, se extinde cu 22 de noi magazine.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
La jumătatea lunii mai, rețeaua era alcătuită din 1.640 de magazine.
CITEȘTE ȘI Top 10 cele mai vaccinate țări din lumeÎn martie, directorul general al METRO Cash & Carry România a anunțat obiectivul de a ajunge 2.000 de magazine de proximitate sub brandul LaDoiPași până în anul 2023. În toamna anului 2017, planul Metro era să ajungă la 2.000 de magazine LaDoiPași până în anul 2020.
LaDoiPași a fost înființat de Metro Cash & Carry România în 2012. Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996.
Lanțul LaDoiPași este în competiție directă cu retailerul Profi.