Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, în competiție directă cu Profi, se extinde cu 22 de noi magazine

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, în competiție directă cu Profi, se extinde cu 22 de noi magazine
scris 12 oct 2021

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, se extinde cu 22 de noi magazine.

La jumătatea lunii mai, rețeaua era alcătuită din 1.640 de magazine.

Top 10 cele mai vaccinate țări din lume CITEȘTE ȘI Top 10 cele mai vaccinate țări din lume

În martie, directorul general al  METRO Cash & Carry România a anunțat obiectivul de a ajunge 2.000 de magazine de proximitate sub brandul LaDoiPași până în anul 2023. În toamna anului 2017, planul Metro era să ajungă la 2.000 de magazine LaDoiPași până în anul 2020.

LaDoiPași a fost înființat de Metro Cash & Carry România în 2012. Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996. 

Lanțul LaDoiPași este în competiție directă cu retailerul Profi.

viewscnt
Afla mai multe despre
ladoipașim metro
magazine