Secuiana, principalul producător de pantaloni din România, pregătește vânzarea magazinului de prezentare

Secuiana, principalul producător de pantaloni din România, pregătește vânzarea magazinului de prezentare
scris 27 dec 2017

Producătorul de confecții Secuiana din Târgu Secuiesc (județul Covasna), principalul producător de pantaloni din România, pregătește vânzarea magazinului de prezentare din oraș, printr-o procedură de negociere directă.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

În vară, compania a intrat în Craiova cu un magazin în complexul Auchan Craiovița, extinzându-și astfel prezența la nivel național.

Până să intre în Craiova, Secuiana, pe piață de 35 de ani, vindea doar în București (la Cora Pantelimon, Park Lake Shopping Center și Carrefour Orhideea), Cluj-Napoca (Cora și Iulius Mall), Oradea (Carrefour), Iași (Carrefour și complexul Felicia), Târgu Mureș (Auchan), Pitești (Auchan și Carrefour Jupiter City), Suceava (Carrefour), Constanța (Carrefour), Brăila (Promenada Mall), Focșani (Carrefour), Buzău (Carrefour Aurora Mall), Timișoara (Iulius Mall), Drobeta Turnu-Severin (Carrefour), Ploiești (Carrefour) și Piatra-Neamț (Shopping City).

Secuiana are două fabrici de confecții: Secuiana pentru bărbați și S' Mode pentru femei, o firmă de transport intern și internațional - Secuiana Trans, precum și lanțul de 24 de magazine Adam's by Secuiana.

EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița

Secuiana produce sub brandul Adam's întreaga gamă de articole pentru bărbați, vândută și în Franța, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Marea Britanie.

Clienți externi ai companiei sunt retailerii Dress Master, Canda, Brax, Baumer, Hauber (Germania), Saville, Heaton, Marks&Spencer (Anglia), Hedex, Mexx, WE (Olanda), Bruno Saint Hilaire (Franța).

Anul trecut, compania, cu 543 de angajați, a avut un profit net de 741.776 lei la afaceri de aproape 33 milioane lei.

În urmă cu 2 ani, compania a fost amendată de Consiliul Concurenței  cu 58.000 euro pe motiv că, împreună cu 19 distribuitori, a stabilit anumite prețuri de revânzare la pantalonii de stofă pentru bărbați și a impus clauze anticoncurențiale în contractele de franciză.

Immofinanz preia galeria comercială Family Center din Botoșani și lansează în România brandul de retail STOP.SHOP CITEȘTE ȘI Immofinanz preia galeria comercială Family Center din Botoșani și lansează în România brandul de retail STOP.SHOP

Astfel, potrivit unui document al Consiliului Concurenței, în contractele de vânzare-cumpărare încheiate, cumpărătorii se obligau să comercializeze mărfurile cumpărate la un preț care să nu fie mai mic decât prețul minim de vânzare cu amănuntul practicat și în Magazinele Adam’s by Secuiana ale producătorului.

De asemenea, în contractele de franciză prețul produselor și cota de adaos comercial erau stabilite prin acordul scris al ambelor părți, cu mențiunea că francizorul putea modifica unilateral cota minimă a adaosului comercial.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
secuiana
retail
magazine