Sezamo a atras 3.300 de noi clienți în prima lună de la lansarea oficială și și-a extins cu 10% gama de produse: Obiectivul nostru principal este să convingem oamenii să-și schimbe obiceiurile de cumpărare

Sezamo a atras 3.300 de noi clienți în prima lună de la lansarea oficială și și-a extins cu 10% gama de produse: Obiectivul nostru principal este să convingem oamenii să-și schimbe obiceiurile de cumpărare
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 8 dec 2022

Retailerul online Sezamo, a cărui intrare pe piața românească a fost anunțată în premieră de Profit.ro, a atras 3.300 de noi clienți în prima lună de la lansarea oficială, după ce în perioada de teste, de circa 6 luni, livrase peste 25.000 de comenzi către 8.000 de clienți din București și Ilfov.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Totodată, gama de produse a fost extinsă de la 10.000 la 11.000 de articole.

“În continuare cel mai important segment este cel al produselor fresh – lactate, carne, fructe- legume. (...) Obiectivul nostru principal este să convingem oamenii să-și schimbe obiceiurile de cumpărare. În București mult peste 90% dintre oameni sunt obișnuiți să cumpere offline, un obicei construit în decenii și greu de schimbat”, a declarat pentru Profit.ro Tomáš Chadzivasilis, CEO-ul Sezamo România, parte a grupul ceh Rohlik.

Restaurantele mai scapă o perioadă - Termenul până la care trebuie să schimbe meniurile, amânat. Șeful ANPC anterior: Seamănă cu Codul Penal adnotat. Au în meniu produse precum cotlet de zebră despre care pretind că sunt proaspete CITEȘTE ȘI Restaurantele mai scapă o perioadă - Termenul până la care trebuie să schimbe meniurile, amânat. Șeful ANPC anterior: Seamănă cu Codul Penal adnotat. Au în meniu produse precum cotlet de zebră despre care pretind că sunt proaspete

Planul de business Rohlik pentru România nu include, în acest moment, lansarea în alte orașe, perspectivă care depinde în viitor de performanța atinsă în București.

“Zona de livrare București și Ilfov are atât de mulți potențiali clienți încât nu planificăm alte orașe deocamdată. Cu depozitul nostru putem livra până la 10.000 de comenzi pe zi. Dacă lucrurile merg extraordinar de bine ne vom uita, dar nu avem planificat acum și nici un oraș specific”, spune Chadzivasilis.

El anunța în octombrie că Sezamo și-a propus să crească numărul comenzilor zilnice de la câteva sute la 1.500, în câteva luni.

Retailerul și-a lansat atunci, în urma unei investiții de 6 milioane de euro, serviciile de e-groceries pentru publicul larg, în București și o parte din județul Ilfov, după o perioadă de teste de jumătate de an.

Comenzile sunt livrate în 3 ore sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute.

Sezamo are un depozit de 12.000 mp situat în zona de nord a Bucureștiului și o flotă de mașini exclusiv electrice.

Rohlik operează în prezent pe piețele din Cehia, Germania, Austria, Italia și Ungaria. Grupul a încheiat anul fiscal 2021/2022 cu peste 1 milion de clienți activi și venituri de 490 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
sezamo clienți