Folosirea telefoanelor mobile în timpul unei vizite la supermarket determină creșterea în medie cu 41% a sumei cheltuite, este concluzia unei cercetări preluate joi de Press Association.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cercetarea, realizată de Universitate din Bath, a constatat că persoanele care fac cumpărături se deplasează prin magazine într-un ritm mai lent atunci când utilizează telefoanele mobile pentru mesaje, rețele de socializare sau apeluri, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI VIDEO Coca-Cola relansează temporar marele său eșec din 1985Aceștia petrec mai mult timp printre rafturi și descoperă produse suplimentare cu fiecare secundă pe care o petrec pe telefonul mobil, fapt care se reflectă în cheltuirea unei sume suplimentare.
O cauză posibilă ar fi aceea că utilizarea telefonului mobil are efectul de a-i distrage pe oameni de la lista de cumpărături planificată și de la așa numitul comportament ''pe pilot automat'', în care clienții urmează drumul obișnuit către produsele achiziționate frecvent.