Vânzări record de cosmetice pentru brandul românesc Cupio

Vânzări record de cosmetice pentru brandul românesc Cupio
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 mai 2022

Cupio, brandul românesc ce comercializează produse cosmetice profesionale, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar în primul trimestru al anului 2022 tendința de creștere s-a păstrat.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania 
post criză

Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV

DETALII AICI

Compania a deschis în această perioadă 21 de magazine în România. Înființată în urmă cu un deceniu, a devenit un furnizor principal de cosmetice pentru saloanele de înfrumusețare din țară. Produsele brandului au ajuns și în afara granițelor, prin intermediul principalilor distribuitori autorizați din Italia, Germania, Belgia și Danemarca.

Un Apple TV mai ieftin ar putea fi lansat în 2022 CITEȘTE ȘI Un Apple TV mai ieftin ar putea fi lansat în 2022

„Chiar dacă, la nivel de cifre, anul pandemiei a arătat bine, asta nu înseamnă că provocările au lipsit. Pandemia și-a pus amprenta atât în ceea ce privește comportamentul de cumpărare, cât și în ceea ce privește bugetul de investiții și nevoia de regândire a businessului”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General al Cupio.

Businessul a fost început de Raluca și Răzvan Ștefănescu  printr-o investiție de 10.000 de euro în platformă.

Pimul magazin fizic, de tip insulă, a fost la Arad, apoi Cupio a început să intre în saloanele de frumusețe.

După un an de activitate, Cupio a ajuns la șapte angajați, trei magazine fizice și o cifră de afaceri de 120.000 de euro, iar acum are o cifră de afaceri de 15 milioane de euro.

În prezent, Cupio deține 21 de magazine în orașe mari din România precum București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Târgoviște, Brașov, Sibiu, Arad, Craiova, Ploiești și Galați.

Extinderea internațională este un alt vis care prinde contur tot mai mult, astfel că în prezent produsele Cupio sunt comercializate în țări precum Germania, Italia, Danemarca, Belgia, prin intermediul distribuitorilor autorizați.

De asemenea, un obiectiv deosebit de important pentru anul 2022 este lansarea site-ului international Cupio.

viewscnt
Afla mai multe despre
cupio
cosmetice