Vânzările Carrefour în România au sărit de 1,5 miliarde euro la 9 luni. România depășește Polonia pentru prima dată

Vânzările Carrefour în România au sărit de 1,5 miliarde euro la 9 luni. România depășește Polonia pentru prima dată
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 19 oct 2018

Afacerile Carrefour pe piața românească au depășit 1,5 miliarde de euro după primele nouă luni, România devansând Polonia pentru prima dată în funcție de vânzări.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzările Carrefour în România au crescut cu 4,8% în termeni comparabili și cu 8,3% la un curs de schimb constant, până la 1,527 miliarde de euro (TVA inclus).

România a devenit a cincea mare piață europeană pentru retailerul francez, devansând, în premieră, piața poloneză, unde vânzările au avansat cu 1,4% (+3% la un curs constant), până la 1,499 miliarde de euro.

Jumbo și-a urcat vânzările la peste 100 milioane de euro în România și pregătește noi lansări pe piața locală CITEȘTE ȘI Jumbo și-a urcat vânzările la peste 100 milioane de euro în România și pregătește noi lansări pe piața locală

La nivel global, Carrefour a obținut vânzări de 62,52 miliarde de euro în primele nouă luni, în urcare cu 1,1% în termeni comparabili.

În trimestrul al treilea, vânzările grupului francez au crescut cu 2,1% raportat la perioada similară din 2017, până la 21,08 miliarde de euro.

Vânzările din România s-au situat la 534 milioane de euro în trimestrul al treilea, cu 4% peste rezultatul consemnat în intervalul iulie-august 2017. În trimestrul anterior, vânzările pe piața locală au atins 507 milioane de euro.

Retailerul francez operează o rețea de aproape 330 de magazine în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari
romania
polonia