Afacerile Carrefour pe piața românească au depășit 1,5 miliarde de euro după primele nouă luni, România devansând Polonia pentru prima dată în funcție de vânzări.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Vânzările Carrefour în România au crescut cu 4,8% în termeni comparabili și cu 8,3% la un curs de schimb constant, până la 1,527 miliarde de euro (TVA inclus).
România a devenit a cincea mare piață europeană pentru retailerul francez, devansând, în premieră, piața poloneză, unde vânzările au avansat cu 1,4% (+3% la un curs constant), până la 1,499 miliarde de euro.
La nivel global, Carrefour a obținut vânzări de 62,52 miliarde de euro în primele nouă luni, în urcare cu 1,1% în termeni comparabili.
În trimestrul al treilea, vânzările grupului francez au crescut cu 2,1% raportat la perioada similară din 2017, până la 21,08 miliarde de euro.
Vânzările din România s-au situat la 534 milioane de euro în trimestrul al treilea, cu 4% peste rezultatul consemnat în intervalul iulie-august 2017. În trimestrul anterior, vânzările pe piața locală au atins 507 milioane de euro.
Retailerul francez operează o rețea de aproape 330 de magazine în România.