Vânzările H&M în România, revenire puternică în al doilea trimestru. Retailerul suedez a închis un magazin pe piața locală

Vânzările H&M în România, revenire puternică în al doilea trimestru. Retailerul suedez a închis un magazin pe piața locală
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 5 iul 2021

Retailerul suedez de haine și accesorii H&M și-a majorat afacerile din România în prima jumătate a anului fiscal, după o revenire puternică a vânzărilor în trimestrul al doilea, în pofida reducerii numărului de magazine din rețeaua locală, relevă date analizate de Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Vânzările H&M în România au crescut de peste două ori în trimestrul al doilea (perioada 1 martie-31 mai) comparativ cu intervalul similar al anului trecut, până la 542 milioane de coroane suedeze (53,27 milioane euro).

Vânzările au avansat cu 102% exprimate în coroane (+120% în lei), de la 268 milioane de coroane în trimestrul al doilea din 2020.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Creșterea vine după un declin anual de 18% (-13% în lei) înregistrat în primul trimestru.

Retailerul suedez a închis un magazin pe piața locală în intervalul analizat, rămânând cu o rețea de 56 de unități.

La nivelul primului semestru fiscal, între 1 decembrie 2020 și 31 mai 2021, vânzările H&M în România s-au majorat cu 19% (+27% în lei), la 1,046 miliarde de coroane (102,8 milioane euro).

Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților

Pe plan internațional, retailerul suedez a raportat vânzări de 86,57 miliarde de coroane (8,5 miliarde euro) după prima jumătate a anului fiscal curent, în creștere cu 4% comparativ cu vânzări de 83,6 miliarde de coroane cu un an în urmă.

Profitul net s-a situat la 2,2 miliarde de coroane (216 milioane euro), față de pierderi de aproape 4 miliarde de coroane în primul semestru al anului fiscal anterior.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m romania
vanzari h&m
rezultate romania
rezultate financiare
pandemie
restrictii