Vânzările online din SUA au atins un nivel record în sezonul cumpărăturilor de sărbători, chiar dacă a fost mai scurt ca anul trecut

Vânzările online din SUA au atins un nivel record în sezonul cumpărăturilor de sărbători, chiar dacă a fost mai scurt ca anul trecut
scris 26 dec 2019

Vânzările online din Statele Unite au atins un nivel record, fiind mai mari decât cele ale magazinelor tradiționale, în sezonul cumpărăturilor de iarnă, chiar dacă acesta a fost cel mai scurt sezon de iarnă din ultimii șase ani, potrivit unui raport realizat de Mastercard, transmite Reuters.

Sezonul cumpărăturilor de iarnă este o perioadă crucială pentru comercianți și poate reprezenta până la 40% din vânzările anuale. În acest an însă, Ziua Recunoștinței, care marchează în mod tradițional debutul perioadei cumpărăturilor de sărbători, a fost pe 28 noiembrie, cu o săptămână mai târziu față de anul trecut, când a avut loc pe 22 noiembrie, astfel că retailerii au avut la dispoziție cu șase zile mai puțin pentru vânzările dintre Thanksgiving și Crăciun, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Pentru că Ziua Recunoțtinei a fost mai târziu decât de obicei, am observat că retailerii au oferit mai devreme vânzări omnichannel, care integrează zonele online și offline, răspunzând cererii pentru cele mai bune tranzacții l-a nivelul tuturor canalelor și dispozitivelor”, a declarat Steve Sadove.

Un Su-57, cel mai avansat avion rus de vânătoare invizibil pe radar, se prăbușește în Extremul Orient rus CITEȘTE ȘI Un Su-57, cel mai avansat avion rus de vânătoare invizibil pe radar, se prăbușește în Extremul Orient rus

Vânzările comerțului electronic au reprezentat 14,6% din totalul vânzărilor cu amănuntul și au urcat cu 18,8%, potrivit datelor Mastercard aferente perioadei 1 noiembrie - ajunul Crăciunului.

În total, vânzările cu amănuntul din sezonul cumpărăturilor, excluzând automobilele, au urcat cu 3,4%.

Ultima oară când sezonul cumpărăturilor de iarnă a fost mai scurt decât în mod obișnuit a fost în 2013, când lanțurile de retail și companiile de curierat au avut probleme să trimită coletele la timp cumpărătorilor pentru Crăciun.

Între timp, retailerii au investit masiv pentru a livra produsele într-o singură zi, în puncte de ridicare a produselor și în îmbunătățirea prezenței online, în condițiile în care concurează cu Amazon.com.

Datele Mastercard arată că vânzările din magazinele universale au scăzut cu 1,8%, iar cele online au crescut cu 6,9%, ceea ce scoate în evidență importanța comenzilor online.

Federația Națională pentru Retail anticipează că vânzările de sărbători din SUA, calculate pe parcursul a două luni, vor crește cu 3,8%-4,2%, cu o creștere anuală medie de 3,7% pentru ultimii cinci ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
vanzari online
sua
sarbatori