Compania care deține Victoria's Secret, L Brands, a anunțat miercuri cea de-a treia pierdere trimestrială și a patra scădere consecutivă a vânzărilor (-37 %), după ce magazinele sale de lenjerie au fost nevoite să-și închidă porțile, în contextul pandemiei de coronavirus care va determina închiderea definitivă a 250 de centre comerciale din SUA și Canada, relatează EFE.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Compania a anunțat rezultatele ultimului său trimestru fiscal, care s-a încheiat la 2 mai, cu câștiguri per acțiune de 99 cenți și încasări de 1,65 miliarde de dolari, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE H&M extinde oferta din online cu 5 noi mărci pentru RomâniaVictoria's Secret preconizează închiderea a 250 de magazine în SUA și Canada în 2020, a anunțat L Brands, care plănuiește și închiderea permanentă a 50 de centre comerciale Bath & Body Works din SUA și unul din Canada, potrivit informațiilor publicate de companie.
"Intenționăm să deschidem magazinele cu mare grijă, luând măsuri care să garanteze siguranța clientelor și asociaților noștri, precum și respectarea normelor impuse de guvern", a informat L Brands, care speră ca majoritatea magazinelor Victoria's Secret să fie deschise până la sfârșitul lunii iulie.