Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul a crescut

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul a crescut
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mai 2022

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut, în primele trei luni ale acestui an, față de perioada similară din 2021, atât ca serie brută cu 5,5%, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 8%, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

”Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în perioada 1.I-31.III.2022, comparativ cu perioada 1.I-31.III.2021, a înregistrat o creștere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creșterii comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+9,8%), vânzărilor de produse nealimentare (+7%) și vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+1,7%)”, arată datele INS.

DOCUMENT Vivre Deco raportează pierderi masive. Conducerea nu vede risc de insolvență. Auditor - \ CITEȘTE ȘI DOCUMENT Vivre Deco raportează pierderi masive. Conducerea nu vede risc de insolvență. Auditor - "Pot indica îndoieli semnificative în legătură cu capacitatea de a-și continua activitatea în viitorul apropiat." În toamnă, Monica Cadogan a demisionat

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în perioada 1.I-31.III.2022, comparativ cu perioada 1.I-31.III.2021, a înregistrat o creștere, pe ansamblu, cu 8%, datorită creșterii înregistrate la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+9%), vânzările de produse nealimentare (+7,0%) și la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+4,4%), scrie News.ro.

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna martie 2022, comparativ cu luna precedentă, a crescut, pe ansamblu, cu 13,3%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+15,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+14,3%) și la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+7,4%).

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, a crescut, pe ansamblu în luna martie 2022, comparativ cu luna precedentă, cu 0,4%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+1,4%) și la vânzările de produse nealimentare (+0,7%). Comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 7,2%.

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna martie 2022, comparativ cu luna martie 2021, a înregistrat o creștere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,8%), vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+3,5%) și la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+2,4%).

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna martie 2022, comparativ cu luna martie 2021, a înregistrat o creștere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,2%), vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+4,7%) și la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+3,1%).

viewscnt
Afla mai multe despre
comert cu amanuntul
ins