Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul - în urcare

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul - în urcare
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 apr 2020

 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut în luna februarie a acestui an, față de luna precedentă atât ca serie brută cu 0,4% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 0,8%, în timp ce față de luna corespunzătoare a anului precedent, a crescut atât ca serie brută cu 13,8% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 10,5%, potrivit datelor anunțate vineri de Institutul Național de Statistică (INS).

În primele două luni ale acestui an, volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut față de perioada 1 ianuarie-28 februarie 2019 atât ca serie brută cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 12,5%, respectiv cu 10,1%, scrie News.ro.

FOTO Valul de înșelătorii scam continuă. A venit rândul Carrefour CITEȘTE ȘI FOTO Valul de înșelătorii scam continuă. A venit rândul Carrefour

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna februarie 2020, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 0,4% datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+3,2%). Scăderi s-au înregistrat la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-1,6%) și la vânzările de produse nealimentare (-1,2%).

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna februarie 2020, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 0,8% datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+0,8%).

Scăderi s-au înregistrat la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-0,6%) și la vânzările de produse nealimentare (-0,4%).

"Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna februarie 2020, comparativ cu luna februarie 2019, a înregistrat o creștere cu 13,8% datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+15,6%), vânzările de produse nealimentare (+13,7%) și la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+10,5%)", arată INS,

Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna februarie 2020, comparativ cu luna februarie 2019, a înregistrat o creștere cu 10,5% datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+11,2%), vânzările de produse nealimentare (+10,3%) și la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+9,6%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în perioada 1 ianuarie-29 februarie 2020, comparativ cu perioada 1 ianuarie-28 februarie 2019 a înregistrat o creștere cu 12,5% datorită creșterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+13,0%), vânzărilor de produse nealimentare (+12,7%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+11,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în perioada 1 ianuarie-29 februarie 2020, comparativ cu perioada 1 ianuarie-28 februarie 2019, a înregistrat o creștere cu 10,1% datorită creșterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+10,5%), vânzărilor de produse nealimentare (+9,9%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+9,8%).

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
comerțul cu amănuntul
ins