The Outfit, un startup lansat ca serviciu online de personal styling în urmă cu 3 luni, a atras 300.000 de euro de la un grup de investitori, printre care și Sergiu Neguț, cofondator, printre altele, al FintechOS.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Din grupul de investitori mai fac parte Venture Growth Partners, Alexandru Ghiță și Ilinca Păun.
CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din RomâniaStartup-ul a fost fondat de Horia Stupu, Șerban Buliga și Ciprian Dudulea.
Investiția va fi folosită pentru a accelera dezvoltarea sistemelor de recomandare și pentru a construi echipa.
Mecaismul introdus presupune că o clientă completează un profil online, răspunzând la câteva întrebări despre corpul, stilul și bugetul preferat. Primește ulterior un set format din 5 articole vestimentare alese de unul dintre stiliștii The Outfit. Clienta are 3 zile să probeze hainele, plătește doar ce păstrează, iar pe restul le returnează gratuit.
CITEȘTE ȘI Florin Cîțu: Puterea de cumpărare a crescutÎnainte de plată, va trece printr-un proces de feedback pentru fiecare item probat, pentru ca algoritmii și stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite la următoarele comenzi.
Lansată la jumătatea lunii martie, platforma a primit până acum circa 1.000 de comenzi. The Outfit își propune să livreze peste 10.000 de comenzi anul acesta, urmând ca la finalul anului să pregătească o nouă rundă de finanțare.