Airbnb continuă să se extindă și încearcă să lanseze un brand propriu de apartamente, după ce recent a intrat pe zona restaurantelor

Airbnb continuă să se extindă și încearcă să lanseze un brand propriu de apartamente, după ce recent a intrat pe zona restaurantelor
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 oct 2017

Platforma de închiriere de locuințe online Airbnb, ale cărei oferte se află în proporție de peste 80% în afara Statelor Unite, încearcă să lanseze un brand propriu de apartamente, în colaborare cu un dezvoltator imobiliar, după ce recent a intrat pe zona restaurantelor, parafând o înțelegere cu aplicația de rezervări în localuri Resy, care operează din New York.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Platforma a încheiat acum o înțelegere cu dezvoltatorul Newgard Development Group din Miami, lansând un brand de apartamente denumit "Niido Powered By Airbnb".

Un complex de apartamente de 324 de unități în Kissimmee, Florida (în apropiere de Walt Disney World) va fi prima clădire care va fi deschisă sub noul brand, în primul trimestru al anului viitor. Newgard va păstra însă 100% proprietate asupra complexului, iar Airbnb nu va deține niciuna din proprietăți.

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
starbucks
airbnb
refugiati