Piața românească de turism va înregistra o creștere de 10-12% în 2016, estimează reprezenanții industriei

Piața românească de turism va înregistra o creștere de 10-12% în 2016, estimează reprezenanții industriei
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 oct 2015

Piața românească de turism va avea o creștere de 10-12% în 2016, după ce în ultimii ani s-au înregistrat creșteri între 5 și 10%, inclusiv în sectorul hotelier, au apreciat, marți, reprezentanții industriei, în cadrul conferinței eTravel.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

"România este o piață în creștere cu 7-8% în sectorul hotelier. În perioada 2015-2016, piața hotelieră românească ne oferă o perspectivă pozitivă. Industria trebuie însă să se adapteze noutăților din sectorul de eCommerce. Bucureștiul și Belgradul sunt cele două piețe țintă pe care dorim să ne extindem în perioada imediat următoare", a precizat Frank Reul, manager Accor România - Bulgaria - Macedonia.

Conferința eTravel, eveniment de afaceri și promovare online dedicat industriei de turism din România, a avut ca obiectiv tehnici de promovare și vânzare a produselor pe internet.

"Există o consolidare a pieței. INS ne spune că în august 2015 piața a crescut cu 5,3%. Ceea ce noi vedem este o concentrare a pieței și consolidarea ei, în sensul în care jucătorii mai agili cresc mult mai repede decât crește piața. Piața turistică va crește în continuare și în 2015, și în 2016. România are trei produse pe care trebuie să le exploateze - Delta Dunării, Transilvania și Bucureștiul", au spus specialiștii prezenți la conferința eTravel.

Conform unui studiu făcut de psihologi despre modul de răspuns informația primită din online, în anul 2007, creierul uman alocă 12 secunde pentru a primi o informație de pe un site, iar în 2015 s-a coborât la 8 secunde de așteptare a unui răspuns de pe un site. "Trăim într-o lume în care gestionăm informația foarte rapid. De astfel de studii vor trebui să țină seama și hotelierii români când își promovează business-ul pe internet", consideră specialiștii din turism.

În cadrul conferinței eTravel s-a organizat și o secțiune care a încercat să ofere idei noi și bune practici pentru cei care se află la început de drum în promovarea prin intermediul digital marketingului. 

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
turism romania
hotel
internet
etravel