Taxa de promovare turistică a Bucureștiului ar putea crește

Taxa de promovare turistică a Bucureștiului ar putea crește
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 iun 2022

Taxa specială pentru promovarea turistică a municipiului București ar putea crește în anul 2023 la o cotă de 2% la tariful de cazare pentru fiecare zi de sejur a turistului, față de 0,5%, în prezent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Un proiect de hotărâre în acest sens a fost supus dezbaterii publice pe site-ul Primăriei Capitalei.

CONFIRMARE Măsuri agreate în coaliție pe Codul Fiscal: Mărirea accizelor la alcool și tutun, TVA de 19% pentru băuturile cu zahăr și impozit de 40% pentru jocurile de noroc. Fără impozit progresiv CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Măsuri agreate în coaliție pe Codul Fiscal: Mărirea accizelor la alcool și tutun, TVA de 19% pentru băuturile cu zahăr și impozit de 40% pentru jocurile de noroc. Fără impozit progresiv

Conform regulamentului, obiectivele urmărite prin instituirea taxei speciale pentru promovarea turistică sunt: creșterea numărului de turiști în municipiul București, creșterea duratei de ședere a acestora, creșterea veniturilor obținute din turism, îmbunătățirea experienței turistice și creșterea investițiilor în serviciile turistice, arată Agerpres.

În acest sens, sunt vizate: consolidarea și comunicarea integrată a brandului turistic al municipiului București; elaborarea unui program multianual de dezvoltare turistică a destinației, a unei strategii de marketing a destinației turistice și implementarea activităților de promovare; susținerea și crearea de evenimente care pot genera creșterea numărului de turiști; crearea de circuite/produse/pachete turistice în scopul îmbunătățirii experiențelor turistice; organizarea și participarea la târguri/expoziții, seminarii, conferințe de profil; dezvoltarea rețelei de centre și puncte de informare turistică; realizarea de campanii publicitare; dezvoltarea de proiecte finanțate din fonduri europene; semnalizarea turistică a orașului declinată din imaginea de brand; realizarea unor studii de piață/marketing în turism.

„Orașul București se caracterizează printr-un potențial turistic deosebit, determinat de numeroasele vestigii deținute, la care se pot adăuga avantajele de a fi o capitală europeană. (…) De-a lungul timpului, orașul a dobândit o importantă zestre de monumente istorice, lăcașuri de cultură, monumente de arhitectură, obiective religioase, ce oferă Capitalei un potențial turistic ridicat, reprezentând baza dezvoltării și creșterii atractivității Capitalei din punct de vedere turistic. (…) Astfel, în vederea ridicării nivelului de conștientizare asupra patrimoniului turistic și cultural pe care îl deține Municipiul București, se impune necesitatea implementării unor proiecte complexe menite să promoveze Capitala ca destinație turistică atât la nivel național cât și internațional”, prevede raportul de specialitate.

viewscnt
Afla mai multe despre
taxa de promovare
bucuresti
turism