Compania chineză de mașini electrice Nio intenționează să se extindă în Orientul Mijlociu în acest an, a declarat CEO-ul William Li, într-o convorbire privind veniturile, într-un moment în care producătorii rivali își sporesc amprenta globală.
Compania veche de aproape 10 ani va începe, de asemenea, să livreze marca sa cea mai ieftină, Firefly, în prima jumătate a anului viitor, a spus Li.
Nio, care a primit recent finanțare de la investitori din Orientul Mijlociu, a înregistrat livrări record, de 20.544 de vehicule, în luna mai, arată News.ro.
Compania chineză listată la bursă în SUA, care operează în pierdere, intenționează să înceapă să-și ofere produsele și serviciile în Emiratele Arabe Unite până la sfârșitul acestui an, a spus Li.

Nio vinde în principal în China și în anumite părți ale Europei, cu accent pe piața de vârf.
Li a spus că marca poate elimina pierderile dacă vânzările lunare ajung la aproximativ 30.000 de vehicule.
Rivalul BYD a făcut, de asemenea, din Emiratele Arabe Unite punctul de intrare în Orientul Mijlociu. Gigantul producător de baterii și mașini electrice a declarat în noiembrie că a deschis un showroom în Dubai Festival City, ca parte a unei colaborări cu Compania de mobilitate electrică Al-Futtaim.
Pe măsură ce concurența pe piața chineză a mașinilor electrice se intensifică, Nio a lansat în mai o marcă la prețuri mai mici, numită Onvo.
SUV-ul Onvo L60, care urmează să înceapă livrările în septembrie, are un preț care pornește de la 219.900 de yuani (30.349 USD), față de prețul Tesla Model Y, de 249.900 de yuani.
Li a spus joi că prețul L60 era doar pentru prevânzare, nu prețul final.
”Continuăm să credem că Onvo L60 va fi factorul cheie care va influența perspectivele potențiale ale NIO în 2H24”, au spus analiștii Nomura într-o notă de vineri.

O marcă și mai ieftină a companiei, Firefly, este de asemenea în lucru, a spus Li. El le-a spus investitorilor, joi, că Firefly va livra prima sa mașină în prima jumătate a anului viitor, la prețuri cuprinse între 100.000 de yuani și 200.000 de yuani.
Firefly va împărtăși același punct de vânzare ca și mașinile cu marca Nio, a spus Li, menționând că ar fi similar cu modelul de vânzare folosit de MINI și BMW.
O parte a strategiei BYD a fost lansarea de vehicule și sub-mărci pentru diferite segmente de piață.