Cu două planuri tarifare, Discovery+ este cel mai nou serviciu pe piața serviciilor de video streaming, urmând să fie disponibil din ianuarie.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Discovery a anunțat că va lansat Discovery+, un serviciu de streaming video care va difuza conținut produs de mai multe canale TV și va fi disponibil din 4 ianuarie.
Discovery+ va fi disponibil pe bază de abonament lunar, existând două opțiuni în acest sens: 5 dolari pe lună cu reclame și 7 dolari pe lună fără reclame.
În cadrul serviciul va fi disponibil conținut produs de Discovery Channel, HGTV, Food Network, A&E, History Channel și Lifetime, printre altele.
Cei de la Discovery spun Discovery+ va avea în jur de 2.500 de seriale cu peste 55.000 de episoade, devenind serviciul de streaming video cu cel mai mult conținut disponibil în momentul lansării.
Pentru publicitate, Discovery a semnat deja parteneriate cu firme precum Boston Beer Company, Kraft Heinz, Lowe’s și Toyota.
Discovery nu spune și unde va fi disponibil viitorul serviciul de streaming, pentru care a anunțat deja un parteneriat cu Verizon în Statele Unite - clienții operatorului vor primi 12 luni de acces gratuit la Discovery+.