YouTube, Apple Music și Amazon Music sunt primele platforme de streaming care au lansat anul acesta recapitularea anuală.
Funcția Recap, tocmai lansată de YouTube, promite să ofere analize detaliate privind activitatea utilizatorilor din timpul anului, furnizând câte un card informațional pentru fiecare lună, în care sunt subliniate cele mai urmărite canale, interese personale și arătând cum acestea au evoluat de-a lungul anului.
Pentru a crește potențialul de viralizare, YouTube atribuie utilizatorilor tipuri de personalități pe baza acestor informații, precum Aventurier, Constructor de Abilități sau Spirit Creativ.
Deocamdată, YouTube Recap este disponibil doar în Statele Unite, urmând ca lansarea globală să aibă loc săptămâna viitoare.
Apple Music Replay 2025 este deja disponibil tuturor utilizatorilor platformei, indiferent de regiunea din care o accesează.
La fel ca anii trecuți, utilizatorii pot vedea ce artiști, albume și melodii au ascultat cel mai mult în tot anul și în fiecare lună în parte, dar și alte informații, precum numărul total de minute petrecute ascultând muzică.
O funcție similară oferă și Amazon Music acum, sub titulatura 2025 Delivered, cu mențiunea că informațiile se referă nu doar la muzică, ci și la podcast-uri și cărți audio.
După YouTube, Apple Music și Amazon Music, Spotify, care a inițiat acest trend, este așteptată să lanseze ceea ce numește Wrapped 2025.















