Platforma suedeză de streaming a ajuns la 365 de milioane de utilizatori pe ambele plafoane de abonamente, cu reclame și premium.
Spotify a înregistrat venituri de 2,3 miliarde de euro în al doilea trimestru al anului, ceea ce reprezintă o semnificativă creștere anuală de 23 de procente.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, veniturile din reclame au ajuns la 275 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 110%.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Problema vine din faptul că nu s-a atins estimarea privind numărul de abonați. Cu un total de 365 de milioane de abonați lunari, Spotify este puțin sub estimarea făcută în urmă cu un trimestru (366 - 373 de milioane), însă în creștere cu 22%.
165 de milioane de oameni plătesc acum pentru un abonament Spotify, ceea ce reprezintă o creștere de 20% de la an la an. Plătitorii au contribuit cu 2 miliarde de euro la veniturile din ultimul trimestru al Spotify, în creștere cu 17%.
Spotify se laudă cu 2,9 milioane podcast-uri și spune că numărul celor care le ascultă “a crescut modest” față de primul trimestru, când doar un sfert dintre utilizatori au fost interesați de această formă de conținut.