Spotify crește sub așteptări, dar își dublează veniturile din reclame

Spotify crește sub așteptări, dar își dublează veniturile din reclame
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 29 iul 2021

Platforma suedeză de streaming a ajuns la 365 de milioane de utilizatori pe ambele plafoane de abonamente, cu reclame și premium.

Spotify a înregistrat venituri de 2,3 miliarde de euro în al doilea trimestru al anului, ceea ce reprezintă o semnificativă creștere anuală de 23 de procente.

Urmărește-ne și pe Google News

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, veniturile din reclame au ajuns la 275 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 110%.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
FOTO Cernobîl pentru Ucraina, pizza pentru Italia, Dracula pentru România. Un post de televiziune și-a cerut scuze pentru ilustrațiile folosite la parada țărilor de la Jocurile Olimpice CITEȘTE ȘI FOTO Cernobîl pentru Ucraina, pizza pentru Italia, Dracula pentru România. Un post de televiziune și-a cerut scuze pentru ilustrațiile folosite la parada țărilor de la Jocurile Olimpice

Problema vine din faptul că nu s-a atins estimarea privind numărul de abonați. Cu un total de 365 de milioane de abonați lunari, Spotify este puțin sub estimarea făcută în urmă cu un trimestru (366 - 373 de milioane), însă în creștere cu 22%.

165 de milioane de oameni plătesc acum pentru un abonament Spotify, ceea ce reprezintă o creștere de 20% de la an la an.  Plătitorii au contribuit cu 2 miliarde de euro la veniturile din ultimul trimestru al Spotify, în creștere cu 17%.

Spotify se laudă cu 2,9 milioane podcast-uri și spune că numărul celor care le ascultă “a crescut modest” față de primul trimestru, când doar un sfert dintre utilizatori au fost interesați de această formă de conținut.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
venituri
streaming
muzica