Timpul alocat de utilizatori ascultării podcast-urilor a crescut în paralel cu focusul pe care compania suedeză l-a arătat pentru acest tip de conținut în ultimul an.
Finalul de an este prilej de bilanț pentru Spotify, serviciul de streaming care face eforturi importante, inclusiv achiziții, pentru a crește consumul de podcast-uri, profitând de succesul pe care-l înregistrează în ceea ce privește muzica.
Spotify anunță că pe platforma sa sunt disponibile în acest moment peste 500.000 de podcast-uri din care pot alege cei 248 milioane de utilizatori.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Fără să dea cifre absolute, Spotify mai spune că, de la începutul anului, numărul de utilizatori care ascultă podcast-uri a crescut cu peste 50%. Față de trimestru anterior, procentul de creștere este de 39%.

În 2019, cei mai ascultați artiști pe Spotify au fost Post Malone (6,5 miliarde de stream-uri), Billie Eilish și Ariana Grande.
Pentru ultima decadă, cel mai ascultat album rămâne Bohemian Rhapsody, iar cel mai popular artist este Drake, cu peste 28 miliarde de stream-uri.
Din cei 248 milioane de utilizatori Spotify, 113 milioane plătesc pentru versiunea premium.
Serviciul suedez a început recent să afișeze și podcast-uri în ecranul principal al aplicației, alături de muzică, pentru utilizatorii care au accesat acest tip de conțin în ultimele luni.