Cântăreața americană Lady Gaga a devenit imaginea oficială a brandului de bijuterii Tiffany & Co și va apărea în campania ”Legendary Style”, care promovează cea mai recentă colecție a companiei, Tiffany Hardwear, informează contactmusic.com.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Artista americană, în vârstă de 30 de ani, s-a declarat onorată de această colaborare și a publicat pe contul ei de Instagram o fotografie alb negru ce o arată în timp ce se admiră în oglindă, în timp ce poartă o pereche de cercei din această colecție, scrie News.ro.
”Sunt onorată să fac parte din familia Tiffany and Co, sunt doar o doamnă dintr-un șir lung de generații de femei. Suntem nu doar mândre când primim bijuterii în dar, dar cunoaștem și strălucirea pe care ele ne-o oferă, făcându-ne să ne simțim puternice, ambițioase și creative, transformând problemele noastre în platină (sic!)”, a scris Lady Gaga în mesajul care însoțește acea fotografie.
Artista americană va apărea într-o reclamă de 60 de secunde a brandului Tiffany, ce va fi difuzată în cadrul show-ului pe care îl va susține în pauza Super Bowl, duminică, 5 februarie.
Videoclipul a fost realizat de David Sims.
CITEȘTE ȘI Primăria a decis: Bucureștenii nu mai pot vedea dresuri cu animale la Circul GlobusBijuteriile din noua colecție Tiffany Hardwear vor putea fi cumpărate din rețeaua de magazine Tiffany începând din 28 aprilie și de pe internet începând din 2 mai.
Lady Gaga, pe numele său adevărat Stefani Joanne Angelina Germanotta, s-a născut pe 28 martie 1986. Și-a început cariera muzicală în 2001, iar până în prezent a lansat cinci albume de studio. Artista, care a susținut un concert la București în 2012, a fost recompensată cu șase premii Grammy.