Grupul olandez NN, lider pe segmentul polițelor de viață din România, își consolidează portofoliul de produse, întrând și pe segmentul asigurărilor de locuință, informație anunțată în exclusivitate de Profit.ro.
NN este prezent pe piața asigurărilor de viață din România începând cu anul 1997 și deținea la finele anului trecut o cotă de 36,58%.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„Nevoia de protecție crește în toată Europa, iar la NN vrem să continuăm să devenim tot mai relevanți pentru clienții și partenerii noștri printr-o gamă extinsă de produse și servicii. De aceea, intrăm pe piața asigurărilor generale în România, ceea ce ne va permite să acoperim nevoi neadresate ale clienților. Ca prim pas, ne propunem să îi ajutăm pe români să își protejeze casele cu noua noastră asigurare de locuințe. Pe viitor, vom continua să investim în diversificarea soluțiilor noastre de protecție, oferite fie direct, fie printr-un partener”, a declarat Fabian Rupprecht, CEO International Insurance în cadrul NN Group.
Cu noua asigurare facultativă de locuință de la NN:
- Clienții își pot asigura apartamentul sau casa și instalațiile care asigură funcționarea generală a construcției, de la centrală și panouri solare până la instalațiile de alimentare cu apă sau gaz, în caz de cutremure, inundații, alunecări de teren, incendii, explozii, trăsnete, furtuni și alte capricii ale naturii, dar și în caz de surprize neplăcute precum furt sau vandalism.
- Sunt acoperite și anexele locuinței, precum garajul, boxa sau camera de serviciu, magazia, șopronul și chiar piscina, pentru maximum 30% din suma asigurată, și inclusiv părțile care se împart cu vecinii, cum ar fi liftul, scările sau acoperișul blocului.
- Clienții pot alege, opțional, să asigure și bunurile din locuință pentru o sumă pe care ei o stabilesc și pot adăuga și o componentă pentru răspundere civilă.
- Cei care nu sunt dispuși să riște niciun accident când vine vorba de casa lor au și opțiunea de protecție în caz de eventuale avarii accidentale ale sistemelor de gaze, încălzire și climatizare și de asigurare a aparatelor electrice și electrocasnice ca urmare a unor fenomene electrice.
- Clienții pot beneficia de acoperire inclusiv pentru cheltuieli conexe precum cele de curățenie, transport, expertiză sau intervenție de urgență, iar pentru cazurile în care daunele nu permit reintrarea în casă, clienții beneficiază de până la 5 zile de cazare la hotel, până găsesc o chirie care va fi acoperită de asigurare timp de până la 3 luni.
„Cei peste 2,2 de milioane de clienți care au ales asigurări și pensii de la NN, adică un sfert din populația activă a României, știu că se pot baza pe noi în momentele în care au cea mai mare nevoie de siguranță financiară. Prin tot ceea ce facem, dovedim în fiecare zi că ne respectăm promisiunile și angajamentele, iar în cei 23 de ani de când suntem prezenți aici am contribuit la stabilitatea financiară a clienților noștri de asigurări de viață și sănătate cu sume care depășesc 1,6 de miliarde de lei”, a spus Gerke Witteveen, CEO interimar al NN în România.
Legislația din domeniul asigurărilor impune un capital social vărsat minim de 8 milioane de lei pentru activitatea de asigurări generale, exceptând asigurările obligatorii, și de 12 milioane de lei pentru activitatea de asigurări generale, incluzând asigurările obligatorii.
La acest moment, NN are în portofoliu asigurări de viață și de sănătate, precum și pensii.
Piața asigurărilor generale și de viață din România a atins anul trecut aproximativ 11 miliarde lei, în creștere cu peste 8% față de anul 2018. Volumul total al primelor subscrise pentru asigurările generale a fost de 8,72 milioane de lei, în creștere cu 8,5% față de 2018.
Cu o cotă de 36,58% în 2019, de la 36,73% în anul precedent, NN Asigurări de Viață (fostă ING Asigurări de Viață) este cel mai mare asigurător de profil din România. A subscris în 2019 prime de 825,17 milioane de lei, de la 771,1 milioane de lei în anul precedent.
Principalii concurenți ai companiei sunt BCR Asigurări de Viață și BRD Asigurări de Viață.
Asigurările de viață au generat subscrieri de 2,26 miliarde lei, în urcare cu 7,3% față de 2018.