Compania Live Nation, cel mai mare promotor de concerte din lume, a anunțat că a rambursat, până în prezent, cumpărătorilor de bilete peste 80 de milioane de dolari, iar platforma Ticketmaster, aproximativ 400 de milioane de dolari.
Din cauza pandemiei de Covid-19, peste 8.000 de concerte și festivaluri ale Live Nation au avut de suferit - 6.500 au fost amânate, iar 1.500 au fost anulate, scrie News.ro.
Compania a revizuit recent politica de rambursare, după ce a primit numeroase critici. Ticketmaster, serviciul ei de vânzare de bilete, a raportat că aproximativ 50.000 de evenimente de pe platformă au fost afectate de pandemie. A fost primită autorizația de rambursare în cazul a 60% dintre evenimentele anulate sau reprogramate.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Președintele și CEO-ul Michael Rapino a transmis săptămâna aceasta un memoriu echipei, clarificând noile reguli și practici.
În documentul citat miercuri de Variety se arată că Live Nation a returnat deja peste 80 de milioane de dolari, iar Ticketmaster, aproximativ 400 de milioane de dolari.
Referitor la rambursările Ticketmaster, a fost precizat: „Este important să amintim tuturor că Ticketmaster este o platformă și nu deține bani din vânzările clienților. Pentru a emite rambursări, Ticketmaster trebuie să obțină mai întâi aprobarea și fonduri din partea clienților noștri. Acești organizatori de concerte, festivaluri și jocuri stabilesc politica rambursării, iar Ticketmaster facilitează serviciile ca atare”.
Rapino a recunoscut că extinderea perioadei de izolare a întârziat reacția companiei. „Într-un mediu normal, gestionarea schimbărilor unui show reprezintă de obicei un proces rapid, dar la această dimensiune a perturbării sunt multe turnee în așteptare pe fundalul incertitudinii privind momentul în care vor fi ridicate restricțiile la nivel local”, a mai spus el.