Revista Cariere organizează evenimentul Sales Team UPgrade, în data de 5 noiembrie 2015, la Hotel Sheraton din București, un eveniment de nivel executiv dedicat profesioniștilor în vânzări și afaceri, managerilor care înțeleg că împlinirea lor ca lideri de succes este strâns legată de afirmarea echipei lor. Performanța nu mai este un indicator individual, iar în noua realitate a vânzărilor, populată de consumatori foarte bine informați si exigenți, managementul acesteia trebuie să fie o preocupare constantă a liderilor.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Evenimentul își propune să aducă în atenția publicului de specialitate soluții și idei practice referitoare la modalitatea de a construi o organizație performantă în vânzări, să analizeze mega-trendurile care dictează creșterea profitului, să evidențieze importanța și rolul tehnologiei în procesul de creștere a unei echipe de vânzări, precum și a necesității adaptării managerilor de vânzări la noile tendințe din acest domeniu.
Pe lângă împărtășirea know-how-ului specific, Sales Team UPgrade aduce laolaltă profesioniști în vânzări din diferite industrii pentru a crea împreună o experiență a dezvoltării profesionale și personale. Temele de discuție vor varia de la identificarea ultimelor schimbări din lumea achizițiilor, la dezvoltarea potențialului de personal de leadership, asumarea targetului fără a exercita o presiune negativă la nivelul echipei, impactul fenomenului Social Selling asupra procesului de vânzare, formarea și menținerea unor echipe de vânzări într-un mediu Agile, maximizarea investițiilor de training, dezvoltarea personală și noul profil al liderului de vânzări sau managementul performanței în condiții de criză a brandului.
Avalanșa surselor de informare, vânzarea de tip Social Selling, influența liderilor de opinie formali (bloggeri, ambasadori de brand) și informali (prieteni, internauți, forumiști) în procesul de achiziție sunt noile fenomene sub influența cărora atitudinea clienților se schimbă. Iar această schimbare afectează procesul de vânzare. Ciclul de cumpărare a rămas același, dar procesul de vânzare s-a scurtat. De cele mai multe ori, clientul este informat și știe deja ce o să cumpere înainte ca vânzătorul să își fi livrat mesajul.
Având în vedere acest context, pe parcursul a trei sesiuni interactive, derulate în paralel, conferința Sales Team UPgrade va încerca:
• să măsoare impactul acestor schimbări în procesul de vânzare;
• să verifice dacă managerii de vânzări sunt pregătiți să facă față noului context sau vor trebui să aprofundeze sau să dezvolte un nou set de abilități;
• să analizeze paradigma globală care presupune dezvoltarea abilităților de vânzări dincolo de specializarea pe industrii și cum este acceptată această paradigmă la nivel local;
• să îi ajute pe specialiștii în vânzări să reușească să își păstreze etica și morala profesională atunci când sunt sub presiunea atingerii obiectivelor.
Printre speakerii evenimentului se numără: Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult Group, Dr. psih. Doru Dima, Director Național Profiles International, Dan Berteanu, Managing Partner Equatorial, Gabriel Mureșanu, Managing Partner Awarness Power Consulting, Sergiu Medar, Partener și Lider ICSS și Andreea Baciu, Development Director Qualians – TMI.
Mai multe detalii despre speakeri, agendă și înscriere puteți găsi pe website-ul dedicat evenimentului: www.salesteamupgrade.ro
* CARIERE este singura publicație de leadership și atitudine profesională din media de business românească. Cu apariție lunară, este tipul de revistă-partener, o sursă la îndemână pentru inspirație și pentru bunele decizii.