Comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, Cornelia Galer, afirmă că au apărut consumatorii care nu plătesc. Aceștia merg la restaurant cu pliculețul cu păr, unghie sau muscă, mănâncă trei sferturi din porție și apoi „pun din pliculeț ce trebuie”.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Cornelia Galer a spus că de cele mai multe ori sunt întemeiate reclamațiile și că există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit, spre exemplu, de o masă la restaurant.
CITEȘTE ȘI 500 de magazine Mega Image, amendate de ANPC. "Din păcate, pare că nu reușim să ne facem înțeleși. La ei acasă se poate să respecte, la noi pare că nu!"„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamații. Sunt și unele neîntemeiate. Ca să înțelegem așa cam ce se întâmplă în piață, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind.
Adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculețe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai știu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pun acolo din pliculeț ce trebuie, fac poză, fac reclamație”, a mai precizat Cornelia Galer, citată de Agerpres.