(P) Telekom Romania susține cea de-a doua ediție a Maratonului Internațional Brașov, primul din România cu un traseu dintr-o singură tură

(P) Telekom Romania susține cea de-a doua ediție a Maratonului Internațional Brașov, primul din România cu un traseu dintr-o singură tură
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 20 mai 2016
  • Pentru prima dată în România, maratoniștii vor avea parte de un traseu format dintr-o singură tură, de 42,195km, măsurat de delegatul tehnic Paolo Ottone și acreditat oficial AIMS (Association of International of Marathons and Distance Races)
  • Prin intermediul Fundației Telekom Romania, taxele strânse la proba de 5 km și 15% din valoarea taxei la probele din competiție (maraton, ștafetă, semi-maraton și 10 km) vor fi donate unei cauze caritabile

Telekom Romania susține a doua ediție a Maratonului Internațional Brașov care va avea loc pe data de 29 mai 2016, ca parte a campaniei „Mișcarea face bine”, powered by Dolce Sport, canalul de sport al Telekom Romania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pentru prima dată în România, alergătorii împătimiți de cursele lungi vor avea parte de un traseu format dintr-o singură tură, marcat și acreditat oficial AIMS.

Maratonul Internațional Brașov este oficial înscris în lista evenimentelor internaționale de acest gen și, de aceea, la această ediție vor participa alergători din mai multe țări, precum: Canada, Franta, Germania, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Polonia, Rusia, Scotia, Suedia, USA.

Pasionații de alergare se pot înscrie la următoarele probe, în limita unui număr cumulat de 2000 locuri:

-          Proba de maraton (42,195 km)

-          Proba de semimaraton (21,097 km)

-          Cursa de 10 km

-          Cursa de 5 km

-          Ștafeta (4 x 10,5 km)

-          Curse speciale de 500 m și 1 km pentru copiii cu vârste între 4 și 14 ani

Înscrierea se face online, pe site-ul Maratonului Brașov, în perioada 29 februarie - 22 mai, după consultarea prealabilă a Regulamentului disponibil aici. În momentul înscrierii, participanții sunt rugați să menționeze cursa la care doresc să participe.

Taxele de participare variază între 20 de lei (cursa de 5 km) și 320 de lei (cursa de ștafetă), în funcție de perioada și proba la care se înscriu participanții. Pentru cursele de copii nu există taxă de participare.

Prin intermediul Fundației Telekom Romania, taxele strânse la proba de 5 km și 15% din valoarea taxei la probele din competiție (maraton, ștafetă, semi-maraton și proba de 10 km), vor fi donate în beneficiul copiilor cu autism din cadrul Asociatiei Copiii de Cristal.

"Suntem foarte bucuroși că prima ediție a Maratonului Internațional Brașov a avut un mare succes, fapt demonstrat și de numeroasele solicitări de înscriere primite de la alergători din alte țări. Prin programul „Mișcarea face bine” susținem de șase ani sportul și un stil de viață sănătos și, în același timp, sprijinim diverse cauze sociale. De aceea, vă invităm și în acest an să participați alături de noi în număr cât mai mare”, spune Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

Maratonul Internațional Brașov este organizat de Asociația „Șapte Scări” Brașov, în parteneriat cu Primăria Municipiului Brașov, Consiliul Județean Brașov, Agenția Metropolitană Brașov (parteneri instituționali), Urban Invest, Ciuc Natur Radler, Herbalife, Kronospan, S-Karp, Coresi, Paradisul Acvatic (parteneri) și Dolce Sport, Radio 21, Mytex.ro, Transilvania Expres (parteneri media).

Mai multe detalii despre eveniment, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe pagina Maratonului Internațional Brașov.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicații inovatoare, fixe și mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienții persoane fizice, cât și pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicație MyAccount (inclusiv o aplicație pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.  

Despre Fundația Telekom Romania

Fundatia Telekom Romania este o organizație non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale. Fundația Telekom Romania se implică activ în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în comunitate.

Despre Asociația Șapte Scări

Asociația Șapte Scări urmărește dezvoltarea unui program amplu de inițiere și formare de lideri ecologici atât la nivel local, cât și național. De asemenea, susține dezvoltarea sportului la nivel local prin organizarea de evenimente sportive de masă.

viewscnt
Afla mai multe despre
maratonul international brasov
telekom romania
paolo ottone