Vodafone Romania a deschis un centru de relații cu clienți în Craiova și va crea un număr de 100 de locuri de muncă până la sfârșitul lunii ianuarie 2016.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Operatorul mai deține centre de relații cu clienții în București și Brașov.
“Deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastră de regionalizare, pentru a fi mai aproape de toți utilizatorii noștri și mai ușor accesibili. Ne dorim să dublăm numărul membrilor echipei, până la sfarsitul lunii ianuarie 2016, de la 50 de angajați în prezent”, a declarat Ana Alexe, director customer operations la Vodafone Romania, într-un comunicat remis Profit.ro.
Ca un prim pas, noii angajați vor răspunde solicitărilor abonaților persoane fizice, iar ulterior aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde, se mai spune în comunicat.
Vodafone Romania este al doikea jucător local de telefonie mobilă și parte a grupului britanic Vodafone, prezent în 26 de țări.