Banca Transilvania a lansat o nouă funcționalitate în aplicația BT Pay, utilă pentru clienții care folosesc cartele de telefonie mobilă și vor să-și ușureze eforturile făcute pentru reîncărcarea acestora.
Se întâmplă oricui să uite să reîncarce cartela și să își dea seama că nu o mai poate folosi fix când și-a amintit că ar trebui să sune pe cineva, când ar avea nevoie să intre pe internet sau să dea cuiva un mesaj.
În astfel de situații, oricine și-ar dori să poată rezolva situația instant, numai că procedurile obișnuite de reîncărcare nu se pot finaliza extrem de rapid, din păcate.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
O soluție pentru astfel de cazuri neplăcute a adus-o de curând Banca Transilvania pentru clienții care folosesc BT Pay. Noua funcționalitate introdusă permite reîncărcarea cartelelor SIM pe loc, direct din aplicația bancară. Aceasta este disponibilă pentru toți deținătorii de cartele Orange, Vodafone și Telekom.
Procesul se încheie în doar câteva minute, astfel încât cartela să redevină rapid funcțională, și este extrem de simplu.
Primul pas, cu un singur click: În homepage-ul BT Pay, în secțiunea Noutăți, se apasă bannerul „Încărcare cartelă”.
Pasul doi: Nu trebuie decât să fie trecut numărul de telefon și aleasă opțiunea de reîncărcare care se potrivește cel mai bine.
Pasul trei: Se face plata și gata! Cartela este reîncărcată!
Trebuie menționat că pot fi reîncărcate în aplicație doar numere de telefon cu prefix de România (+40), indiferent daca este vorba de numărul personal sau de un număr străin. Din aplicație pot fi reîncărcate și cartele ale rudelor sau prietenilor.
Clientul poate urmări toate plățile realizate. La fel ca și pentru alte tranzacții, și cele realizate pentru încărcarea cartelelor vor apărea în app, la „Istoric Tranzacții”.
Funcționalitatea este disponibilă pentru utilizatorii BT Pay. Cei care nu au încă un cont la Banca Transilvania, îl pot deschide online în aplicație foarte rapid. Nu este nevoie nici de videocall cu un angajat al băncii, ci totul se realizează 100% online, la orice oră din zi sau din noapte dorește clientul, în condițiile în care fluxul este deschis 24/7, și nu durează decît circa șapte minute.
Poate deschide astfel un cont curent la distanță oricine are peste 18 ani. Trebuie să aibă la îndemână cartea de identitate emisă în România, pentru a putea face o rapidă verificare a identității, și nu contează dacă folosește un număr de telefon românesc sau din străinătate.
Imediat ce a terminat procedura de onboarding, clientul poate începe pe loc să folosească BT Pay și are cardul digital automat în aplicație.