Kaufland România, una dintre cele mai mari companii de retail de pe piața locală, continuă seria de proiecte care susțin diversitatea pe piața forței de muncă. Recent, compania a lansat un nou proiect inedit, “Vocea Kaufland”, realizat cu ajutorul inteligenței artificiale, ce simbolizează atât diversitatea echipei Kaufland, cât și spiritul de inovație.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
La nivel global, Kaufland are peste 155.000 de angajați, din peste 100 de naționalități, ceea ce arată că retailerul și-a îndeplinit misiunea, aceea de a sprijini diversitatea la locul de muncă și de a oferi un mediu prielnic de dezvoltare fiecărui angajat, indiferent de locul din care provine. Pe plan local, compania are peste 17.000 de angajați.
“Vocea Kaufland” este un proiect care a oferit șansa tuturor angajaților Kaufland de a contribui la crearea unei voci digitale unice, care a devenit emblema sonoră a echipei.
„În spatele <<Vocii Kaufland>> stă fiecare membru al echipei noastre, o echipă unitară, care acum are o voce autentică prin care vom da viață comunicărilor noastre. Ne-am dorit să îi implicăm pe colegii noștri în acest proiect unic, care utilizează și unele dintre cele mai noi tehnologii de pe piață, oferindu-le șansa să contribuie la noua identitate vocală a companiei. Rezultatul este un simbol al diversității și inovației în Kaufland”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.
Anul trecut, Kaufland a fost desemnată „Angajator de top” pentru a opta oară în România și pentru a cincea oară în Europa de către Top Employers Institute din Olanda.
Persoanele interesate să se alăture echipei Kaufland România, o pot face aplicând online pe www.cariere.kaufland.ro, telefonic la 0219132 sau venind la biroul de informații din oricare magazin.