Grupul sud-coreean Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, acționarul majoritar al șantierului naval Daewoo Mangalia, a semnat un contract în valoare de 470 miliarde won (420 milioane dolari) cu Hyundai Merchant Marine pentru construcția a cinci petroliere de mari dimensiuni (VLCC).
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Petrolierele vor fi livrate până în septembrie 2019.
Daewoo Shipbuilding (DSME) se confruntă cu un nivel ridicat al datoriilor, după ce în ultimii ani a înregistrat pierderi record, pe fondul creșterii costurilor în urma întârzierilor la construcția de platforme offshore, dar și a comenzilor anulate în condițiile prăbușirii prețului petrolului.
Compania a fost salvată, recent, de la faliment pentru a doua oară în ultimii doi ani, după ce creditorii au agreat un program de salvare în valoare de aproximativ 6 miliarde de dolari, ce prevede noi tăieri de costuri și finalizarea vânzării mai multor active, printre care și participația la Daewoo Mangalia.
În luna martie, șeful DSME, Jung Sung-leep, a anunțat că grupul poartă discuții cu potențiali cumpărători pentru șantierul din România. Presa coreeană a scris, ulterior, că Daewoo Mangalia ar putea fi preluat de olandezii de la Damen Shipyards, însă informația nu a fost confirmată până în prezent.