Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) anunță pentru România o creștere de 12% a cifrei de afaceri în 2019, comparativ cu anul anterior, când au atins 245,9 milioane de lei.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
“Anul 2019 a însemnat, pentru CGS România, o creștere a business-ului datorată extinderii activității pe segmentele financiar, suport tehnic, dar și pe zona de telesales și channel enablement. Astfel, am urmat strategia pe care ne-am propus-o, aducând în portofoliul companiei proiecte de o complexitate ridicată pentru a ne întări competitivitatea față de alte destinații de outsourcing din lume, precum Filipine sau India. De altfel, pe termen lung, ne dorim ca astfel de proiecte să reprezinte un procent tot mai mare raportat la întregul business din România”, a declarat Vladimir Sterescu, directorul general al CGS România.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Jean Valvis, fondatorul brandurilor Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești, cedează controlul asupra afacerii de distribuție de băuturi, pentru 25 milioane euro Potrivit datelor companiei, Computer Generated Solutions România a raportat anul trecut și o majorare cu 10% a volumelor de proiecte noi, cât și deja existente. În ceea ce privește clienții companiei, Sterescu spune că aceștia provin, în mod egal, atât de pe piața locală, cât și din SUA sau zona EMEA.
“Și anul trecut am observat o creștere tot mai mare a interesului companiilor românești sau a celor multinaționale prezente pe piața din România pentru serviciile de outsourcing locale. Acest lucru arată că acestea capătă o tot mai mare încredere în sectorul BPO autohton, mai ales în contextul dezvoltării business-urilor și, astfel, a nevoilor de suport rapid și specializat”, a mai spus șeful companiei.
El a adăugat că anul trecut a fost marcat și de o evoluție a cererii pentru proiecte desfășurate în limba maghiară, CGS având aproximativ 200 de angajați specializați în acest sens în cadrul centrului din Miercurea Ciuc.
Anul trecut a însemnat pentru CGS România și creșterea personalului cu circa 350 de noi angajați. Astfel, în acest moment, compania se apropie, în toate cele șapte centre din România – București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Mirecurea-Ciuc, Constanța și Galați – de 4.000 de angajați, dintre care doar 3% fac parte din management, restul fiind implicați direct în zona operațională, de deservire a proiectelor.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei circa 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.