Veniturile nete ale procesatorului britanic de plăți PayPoint în România au crescut cu 5,5% în anul fiscal încheiat în martie, la 14,6 milioane de lire sterline, în contextul în care rețeaua de terminale a fost extinsă, iar numărul tranzacțiilor a urcat.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
Numărul mai mare de tranzacții a fost consemnat în pofida unor condiții de piață mai dificile, ajungând la 114.6 milioane. Numărul de terminale a fost extins, inclusiv pe baza colaborării cu retaileri mari, și a ajuns la 19.257. Astfel. în ultimul an, au fost adăugate 791 de terminale noi.
CITEȘTE ȘI Mihnea Rădulescu, business manager Vodafone Romania, și Ciprian Păltineanu, principal investor IHC, astăzi la Profit LiveLa nivel de grup, venitul net a crescut cu 3,5%, la 120,7 milioane de lire.
Compania este prezentă în România și Marea Britanie, după ce, în 2018, a ieșit de pe piața din Irlanda.
În România, PayPoint și-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 și și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
Pe lângă serviciile pentru plata facturilor de utilități, servicii TV, telecom și internet, PayPoint furnizează servicii de transfer de bani și oferă șoferilor posibilitatea de a-și plăti rovinieta folosind terminalele proprii. Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, la anumiți comercianți.