Vânzările pe piața românească ale grupului israelian Strauss Coffee, producătorul mărcilor de cafea Doncafe și Amigo, au continuat să scadă în primul trimestru, compania punând declinul, și de această dată, pe seama intensificării concurenței.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Astfel, Strauss a avut, în primele 3 luni ale anului, vânzări de circa 47 milioane de lei (37 milioane de shekeli) pe piața din România. În lei, vânzările au coborât cu 4,6 %, în timp ce în shekeli declinul a fost de 12,1%, în contexul deprecierii leului.
CITEȘTE ȘI WatchShop.ro își reia activitatea în offlineScăderea afacerilor pe piața locală este pusă, ca și anul trecut, pe seama creșterii competiției, care s-a reflectat în scăderea prețurilor.
Anul trecut, vânzările în lei ale Strauss Group au scăzut cu 10,4%.