Vânzările grupului de firme Agricola Bacău au crescut 2% în primul trimestru al acestui an față de perioada similară din 2016, depășind pragul de 150 de milioane de lei. Grupul a ieșit, anul trecut, din acționariatul a două companii, Suinprod Siret și GA-Nutriție Animală.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cifra de afaceri a companiei Agricola Internațional, cea mai mare din grup și unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, a fost de circa 95 milioane de lei, similară cu cea de anul trecut, vânzările de carne de pasăre menținându-se la 10.900 tone.
Vânzările la categoria de mezeluri, salamuri crud-uscate și preparate fiert-afumate obținute la Salbac, companie din cadrul Grupului de firme Agricola, au fost cu 12% mai mari decât în primele trei luni din 2016, însumând 25,3 milioane de lei.
“În primele trei luni din 2017 au fost vândute 16,25 milioane de ouă proaspete, cu un preț mediu în revenire cu 17% față de prețul înregistrat anul trecut pe vremea aceasta, date fiind importurile masive la acest produs, în special din Polonia.”, spune Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău.
CITEȘTE ȘI Coface: Numărul de insolvențe este la minim, pierderile cauzate în mediul de afaceri au atins un maxim istoricCompania Agricola Magazine a înregistrat în primul trimestru 2017 o cifră de afaceri de 5,912 mil. lei, în scădere cu 12%, rețeaua de magazine în care operează diminuându-se în această perioadă cu 3 unități, ajungând la 32 magazine.
Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, anul acesta împlinind 25 de ani de la înființare. Compania produce carne de pui refrigerată, salamuri crud-uscate și preparate din carne fiert-afumate, semipreparate și produse tip ready meal din carne și vegetale, ouă și praf de ouă.
Anul trecut, a deținut o cotă de piață de 16% la carne de pui, de 19% la semipreparate și produse tip ready meal, unde, este, de altfel, și lider, potrivit studiului Nielsen 2016.
Recent, președintele societății a declarat că, în 2017, urmărește menținerea trendului de creștere cu o rată estimată la 5% față de anul precedent.