Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România au scăzut cu 57% în trimestrul al doilea fiscal (martie-mai), la 268 milioane de coroane suedeze (25,5 mil. euro), de la 630 de milioane de coroane suedeze în perioada similară a anului anterior.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În perioada decembrie-mai (primul semestru fiscal), declinul H&M pe piața locală a fost de 27%.
La finele lunii mai, compania avea 57 de magazine pe piața lromânească.
CITEȘTE ȘI UE investighează răspunsul autorităților germane la scandalul Wirecard, companie prezentă și în România
Vânzările H&M au avut un declin similar, de circa 50%, și la nivel global în cel de-al doilea trimestru fiscal comparativ cu perioada similară din 2019, pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemiei COVID-19.
La nivel semestrial, veniturile grupului au avut un declin de 23%.
Veniturile înregistrate de la începutul lunii iunie până pe 24 iunie au scăzut cu 25% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
H&M este al doilea mare retailer de modă la nivel mondial.