Startup-ul Voxa, care a creat o platformă de audiobook-uri și ebook-uri în limba română, își consolidează echipa de management regional și o numește pe Alecsandra Roman în poziția de Chief Marketing Officer pentru România și proiectele de expansiune regională care încep în 2024.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Cu o experiență de 15 ani în marketing și comunicare, va coordona strategia și execuția de brand și growth marketing, poziționarea Voxa la nivel global și scalarea eforturilor de comunicare.
CITEȘTE ȘI Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, a vândut acțiuni în valoare de peste 4 miliarde de dolariÎnainte de a se alătura Voxa, Alecsandra Roman a ocupat poziția de Senior Regional Marketing Manager la Netflix, unde în ultimii ani a contribuit la scalarea eforturilor de marketing din Europa Centrală și de Est, cu focus pe Polonia și România.
Voxa are circa 300.000 de useri activi, la doi ani de la lansare. În prezent, platforma Voxa cuprinde circa 70.000 de titluri (audiobook și e-book în limba română și în limba engleză).