Startup-ul Voxa, care a creat o platformă de audiobook-uri și ebook-uri în limba română, își consolidează echipa de management regional și o numește pe Alecsandra Roman în poziția de Chief Marketing Officer pentru România și proiectele de expansiune regională care încep în 2024.
Cu o experiență de 15 ani în marketing și comunicare, va coordona strategia și execuția de brand și growth marketing, poziționarea Voxa la nivel global și scalarea eforturilor de comunicare.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Înainte de a se alătura Voxa, Alecsandra Roman a ocupat poziția de Senior Regional Marketing Manager la Netflix, unde în ultimii ani a contribuit la scalarea eforturilor de marketing din Europa Centrală și de Est, cu focus pe Polonia și România.
Voxa are circa 300.000 de useri activi, la doi ani de la lansare. În prezent, platforma Voxa cuprinde circa 70.000 de titluri (audiobook și e-book în limba română și în limba engleză).