Automatizarea răspunsurilor la întrebările frecvente este un pas important în optimizarea procesului de comunicare cu clienții. Prin transformarea acestor întrebări în mesaje automate de tip funnel, poți ghida potențialii clienți într-un parcurs bine definit, conducându-i către conversii și achiziții. Acest articol prezintă modalități practice de a implementa un astfel de sistem pe WhatsApp.
Gigantul tehnologic chinez Baidu a anunțat lansarea a două noi modele de inteligență artificială, inclusiv unul axat pe raționament, destinat să concureze cu modelul DeepSeek R1, transmite CNBC.
Rețeaua de criminalitate cibernetică Babuk susține că ar fi spart din nou, ieri, sistemul companiei franceze de telecomunicații Orange și că ar fi furat „toate informațiile legate de orange.com și orange.ro din România”, amenințând că va publica 1TB de date "dacă nu vor să negocieze cu noi”.
Bulgaria a fost selectată, dintre statele din Balcani, pentru a găzdui una dintre cele șase noi fabrici AI din Europa.
Consola Switch 2 va fi cu siguranță mai scumpă decât versiune anterioară, însă, chiar și așa, analiștii pariază pe un succes de proporții.
Garanti BBVA România introduce GIA, primul finfluencer AI din țară.
Apple a intenționat să lanseze un iPhone 17 Air lipsit de portul USB-C pentru încărcare și transfer de date, ceea ce ar fi făcut din acesta primul smartphone complet wireless de pe piață.
În ciuda prețului semnificativ mai ridicat, noul iPhone 16e pare să se bucure deja de un succes mai mare decât iPhone SE, pe care-l înlocuiește.
Vicepreședintele JD Vance și-a exprimat încrederea că un acord pentru vânzarea TikTok și menținerea funcționării aplicației în SUA va fi, în mare parte, finalizat până la termenul-limită din aprilie, transmite Reuters.
În contextul actual, viteza de răspuns este crucială pentru satisfacția clienților. Utilizarea scurtăturilor pe WhatsApp Business poate transforma interacțiunile zilnice, făcându-le mai rapide și mai eficiente. Acest articol explorează cum poți crea și folosi scurtături pentru a optimiza comunicarea cu clienții și pentru a oferi suport de calitate în timp real.