Campionatul European de Fotbal crește vânzările de televizoare. Sunt schimbate și preferințele

IT&C   
Campionatul European de Fotbal crește vânzările de televizoare. Sunt schimbate și preferințele

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Interesul crescut pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul European de Fotbal UEFA EURO 2020 va crește cu peste 10%  vânzările de televizoare. Față de edițiile anterioare, când nu existau restricții de socializare, microbiștii vor urmări meciurile de la EURO 2020 preponderent de acasă.

evoMAG estimează vânzări de peste 5.000 de televizoare în perioada mai – iulie din acest an și ia în calcul un plus de peste 10% a numărului de televizoare comercializate în 2021 față de anul anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

„După un început de an cu o stagnare a vânzărilor de televizoare, vedem, acum, un interes mai mare din partea clienților către astfel de echipamente, generat, în mare parte, de reluarea evenimentelor sportive, de prețurile tot mai accesibile pentru televizoare cu tehnologie de ultimă generație și de intrarea în portofoliu a unor modele noi cu specificații și funcții care permit vizualizarea cu mai mare ușurință a conținutului plătit și accesul la diferite platforme de streaming”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Categoria de televizoare înregistrează, de la începutul anului, și o creștere a prețului mediu de achiziție. Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor. Astfel, prețul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.100 de lei, în 2020, la peste 1.300 de lei anul acesta.

Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare

Sunt schimbate și preferințele românilor în legătură cu dimensiunile televizoarelor. Vor ca ecranele produselor achiziționate să fie tot mai mari, iar acum sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului, în medie, de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut. Totodată, o categorie tot mai mare de clienți cumpără televizoare foarte mari, de peste 70 de inci (170 cm), și mai scumpe.

viewscnt
Afla mai multe despre
campionatul european de fotbal
televizoare