Facebook anunță că peste un milion de branduri rulează reclame pe Instagram într-o singură lună.
Aplicația de foto și video sharing deținută de Facebook, Instagram, a depășit pragul de un milion de advertiseri. Cifra este cu atât mai impresionantă cu cât nu este o sumă a ultimului sau ultimilor ani, ci se referă doar la ultima lună - adevertiseri activi lunar.
La fel de impresionant este și ritmul de creștere de care se bucură Instagram din acest punct de vedere. În februarie anul trecut, erau 200.000 de advertiseri lunari activi pe Instagram. În septembrie 2016 numărul acesta ajunsese la 500.000, pentru ca acum să fie deja vorba de o dublare.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
La ultimul recensământ oficial, dat publicității în ianuarie, Instagram avea peste 400 de milioane de utilizatori activi pe zi. Acesta pare să fie și motivul principal pentru care monetizarea serviciului decurge atât de bine.

Un alt motiv pentru care advertiserii se “îngrămădesc” pe Instagram este afinitatea mare pentru branduri a utilizatorilor acestei rețele. Conform cifrelor oficiale, 80% dintre utilizatori își urmăresc brandurile preferate pe Instagram.
În aceste condiții, atenția pe care Facebook o acordă acestui produs este justificată. În ultimele luni, Instagram a primit o mulțime de facilități noi, de la suportul pentru conturi multiple, la profiluri de business și posibilitatea de a posta mai multe poze.
În plus, Instagram încă nu și-a atins potențialul publicitar, existând încă zone în care nu sunt afișate reclame. Secțiunea Stories, cea în care apar imagini și filmări efemere, este un bun loc pentru a strecura reclame vizibile pe întreg ecranul.