Sectorul de lux din Europa, afectat puternic în ultima perioadă, arată primele semne de revenire după un sezon pozitiv al raportărilor financiare. Cu toate acestea, slăbiciunea continuă a pieței din China și perspectiva impunerii unor tarife suplimentare din partea SUA ar putea pune presiune chiar și pe cele mai exclusiviste branduri, transmite CNBC.
Pentru piața de retail alimentar, următorii 10 ani vor fi marcați de trei tendințe majore: tehnologizarea, digitalizarea și sustenabilitatea, spune, pentru Profit.ro, Marco Hößl, CEO Kaufland România, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari prezenți pe piața locală, care a ajuns la afaceri de 18,3 miliarde de lei în 2023, ultimul an pentru care există date financiare disponibile.
În 2020, puternic lovit de pandemia COVID, a solicitat protecție împotriva falimentului. A anunțat atunci că se află în cea mai dificilă criză din istoria companiei.
Lanțul de cafenele Starbucks a decis să concedieze peste 1.000 de angajați, din zona corporate, dar și să scoată din meniu băuturi apreciate ca fiind complexe și nepopulare, într-o încercare de a relansa vânzările.
Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, un avans de 3,2% față de 2023.
Grupul Hili Ventures, care dezvoltă rețeaua de restaurante McDonald’s în România, a lansat o ofertă publică voluntară pentru capitalul social rămas al filialei sale imobiliare Hili Properties.
Berarul nipon Asahi Group Holdings l-a promovat pe românul Dragoș Constantinescu în funcția de CEO al operațiunilor sale europene și internaționale (cu excepția Japoniei, Australiei și Asiei), începând cu 1 aprilie 2025.
Sandalele Birkenstock, care au evoluat de la un simbol al contraculturii la un articol de modă popular, nu se califică drept artă și, prin urmare, nu sunt protejate prin drepturi de autor, a decis recent cea mai înaltă instanță civilă din Germania, transmite Reuters.
Grupul polonez Scallier va deschide un nou parc de retail în România, în zona Aradului, centrul comercial, cu o suprafață de aproximativ 10.000 m², urmând să aibă mărci precum DM, Sinsay, Pepco, KIK, Tedi și Agroland.
Estate Trust, companie de tip holding care activează în sectorul imobiliar din România și acționează ca un portal între piața imobiliară și piața de capital anunță intenția de a investi 10 milioane de euro, în acest an, în sectorul imobiliar de retail din România.