Trei companii din România sunt deja implicate, la acest moment, în competiția de Formula 1, ca parteneri sau furnizori.
OMV Petrom, cel mai mare producător de hidrocarburi și carburanți din România, totodată producător de energie electrică, a majorat cu zeci de milioane de lei capitalul dezvoltatorilor de proiecte de producție de energie regenerabilă preluați toamna trecută de la danezii de la Jantzen Renewables ApS.
Pe lângă succesul modelului Sandero, care rămâne lider al pieței auto în luna ianuarie, Dacia a primit o veste la fel de bună pentru singurul model electric, Spring, care a revenit în vânzările europene odată cu startul livrărilor versiunii actualizate.
Familia Rădulescu, a fostului șef APAPS Sud-Est și director Petromin, se extinde pe piața imobiliară din București cu un nou bloc, cu 130 de apartamente, amplasat lângă Lacul Morii, din Sectorul 6, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
În 2020, puternic lovit de pandemia COVID, a solicitat protecție împotriva falimentului. A anunțat atunci că se află în cea mai dificilă criză din istoria companiei.
În urmă cu circa o săptămână, în marja Conferinței de Securitate de la Munchen, ministrul Apărării Naționale, Angel Tîlvăr, a discutat cu CEO-ul Rheinmetall despre proiect. Acesta are deja asigurată o finanțare UE nerambursabilă de 47 milioane euro, prin Fondul European de Apărare.
Consiliul de Securitate al ONU a adoptat - cu susținerea Rusiei - o rezoluție americană prin care cere o pace rapidă în Ucraina, însă fără să evoce integritatea teritorială a acestei țări, în pofida obiecțiilor aliaților europeni ai Kievului.
Lucrările pe Autostrada Unirii A8 avansează deja, la trei săptămâni de la emiterea ordinului de începere,, constructorul UMB intensificând mobilizarea pe sectorul Leghin – Târgu Neamț – Moțca.
Grupul belgian Turbos Hoet a cumpărat integral compania românească TH Trucks, după ce în primă fază a preluat jumătate din firma controlată de Gheorghe Ioan Chița.
Lanțul de cafenele Starbucks a decis să concedieze peste 1.000 de angajați, din zona corporate, dar și să scoată din meniu băuturi apreciate ca fiind complexe și nepopulare, într-o încercare de a relansa vânzările.