Serviciul de livrări al celor de la Uber a început să facă trecerea de la un tarif fix la unul calculat în funcție de distanța dintre restaurant și locul ales pentru livrare.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
O comandă de la un restaurant prin intermediul Uber Eats costă în prezent 7,5 lei în România, pe lângă comanda propriu-zisă, un tarif fix perceput indiferent de restaurant, comandă sau distanță.
Însă, începând cu Statele Unite, Uber va înlocui această taxă fixă cu un una calculată în funcție de distanța necesară transportului.
Asta înseamnă, că vor exista comenzi sub 7,5 lei, cât este tariful fix actual, dar și taxe semnificativ mai mari dacă și distanța este una mare de la restaurant până la punctul de livrare ales.
CITEȘTE ȘI Numărul clienților UPC România - raportat la sub 1 milion în T2. Scăderea este efectul excluderii cifrei privind clienții serviciilor de televiziune prin satelit, abonați ai Focus SatUber a testat tariful variabil în ultimele două luni în mai multe orașe din Statele Unite și, susțin reprezentanții companiei, majoritatea comenzilor costă sub tariful fix, care în Statele Unite este de 5 dolari.
Disponibil și în România de anul acesta, Uber Eats activează în prezent în aproximativ 300 de orașe din 35 de țări. Compania americană are înțelegeri pentru realizarea livrărilor cu peste 100.000 de restaurante din lume.
Uber Eats folosește tehnologia și rețeaua proprie de curieri pentru a livra eficient mâncare către utilizatori, care își pot urmări comanda în aplicație, pot modifica cu ușurință punctul de livrare și pot folosi același cont de pe care solicită curse Uber.
În România, segmentul de livrare de mâncare va ajunge anul acesta la 196 milioane de dolari, din care segmentul de comenzi online este estimat la 192 milioane de dolari. Rata de creștere este estimată la 23,3% pe an, care va rezulta într-o piață de 452 milioane de dolari până în 2022.