Candidatul din alegerile primare ale democraților pentru Casa Albă și fost primar al New York-ului, Michael Bloomberg, l-a depășit deja pe președintele Statelor Unite, Donald Trump, la cheltuielile publicitare pe Google, cu un total de 18 milioane de dolari, față de 12 ale lui Trump, transmite EFE.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
O analiză a consultantului Acronym arată că Bloomberg, care este în campanie de doar două luni și nu va participa la prima reuniune din cadrul alegerilor primare democrate, de pe 3 februarie din Iowa, conduce și în ce privește cheltuielile pentru reclamele la televiziuni, unde a plătit aproximativ 204 milioane de dolari, potrivit CNBC.
CITEȘTE ȘI Firmele europene cer UE o abordare mai dură a relației cu ChinaLa acest moment, cursa pentru Casa Albă a umflat conturile principalelor rețele de televiziune, care au crescut prețul spațiilor publicitare cu 45%, față de obișnuitul 22% aferent unui an electoral, scrie Agerpres.
În ce privește Facebook și Google împreună, Bloomberg, a cărei avere este evaluată la 59 de miliarde de dolari, a cheltuit între 25 și 30 de milioane în total, o cifră depășită de Trump, în principal prin prezența acestuia din urmă pe Facebook.
În mod separat, la cele 12 milioane de dolari pe care Trump le-a cheltuit pentru reclame pe Google se adaugă cele peste 20 de milioane alocate de el pentru Facebook.