Candidatul din alegerile primare ale democraților pentru Casa Albă și fost primar al New York-ului, Michael Bloomberg, l-a depășit deja pe președintele Statelor Unite, Donald Trump, la cheltuielile publicitare pe Google, cu un total de 18 milioane de dolari, față de 12 ale lui Trump, transmite EFE.
O analiză a consultantului Acronym arată că Bloomberg, care este în campanie de doar două luni și nu va participa la prima reuniune din cadrul alegerilor primare democrate, de pe 3 februarie din Iowa, conduce și în ce privește cheltuielile pentru reclamele la televiziuni, unde a plătit aproximativ 204 milioane de dolari, potrivit CNBC.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
La acest moment, cursa pentru Casa Albă a umflat conturile principalelor rețele de televiziune, care au crescut prețul spațiilor publicitare cu 45%, față de obișnuitul 22% aferent unui an electoral, scrie Agerpres.
În ce privește Facebook și Google împreună, Bloomberg, a cărei avere este evaluată la 59 de miliarde de dolari, a cheltuit între 25 și 30 de milioane în total, o cifră depășită de Trump, în principal prin prezența acestuia din urmă pe Facebook.
În mod separat, la cele 12 milioane de dolari pe care Trump le-a cheltuit pentru reclame pe Google se adaugă cele peste 20 de milioane alocate de el pentru Facebook.