Cheltuielile turiștilor chinezi au crescut în timpul vacanței de opt zile „Golden Week", depășind nivelul de dinaintea pandemiei și sporind potențial încrederea în redresarea economiei țării.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Cheltuielile, de la hoteluri la restaurante, în vacanța care a avut loc în perioada 29 septembrie - 6 octombrie, sunt un indicator pentru încrederea consumatorilor, în condițiile în care economia are dificultăți în a-și reveni după pandemie, scrie Adevarul.
CITEȘTE ȘI Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, va deschide Profit Energy.forum - Ediția a VII-a, cu cei mai importanți lideri și experți ai industrieiÎn timpul altei vacanțe din acest an, consumatorii nu au făcut cheltuieli majore, deși au fost ridicate restricțiile impuse în timpul pandemiei.
Cheltuielile medii per călătorie în timpul vacanței „Golden Week" din 2023 au ajuns la 911,6 yuani (124,86 dolari), conform calculelor Reuters pe baza datelor oficiale publicate vineri.
Cheltuielile sunt mai mari decât în 2019 (830,8 yuani per călătorie, dar „Golden Week" a durat șapte zile) și 680,6 yuani anul trecut.
Turiștii au făcut 826 milioane de călătorii în China continentală, un avans de 71,3% față de 2022 și de 4,1% comparativ cu 2019. Veniturile din turismul intern în timpul vacanței de opt zile au totalizat 753 miliarde de yuani, o creștere de 129,5% față de 2022 și de 1,5% comparativ cu 2019.