Cumpărătorii britanici cumpără masiv lenjerie groasă, mănuși și halate, care să-i ajute să se protejeze de frig în această iarnă, în încercarea de menține scăzută temperatura termostatelor pentru a economisi bani, transmite Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.
Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
Vânzările de pături cu glugă, lenjerie groasă, halate și papuci au crescut în ultimele săptămâni, potrivit companiei John Lewis, cel mai mare lanț de magazine universale din Marea Britanie, scrie News.ro
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Presa austriacă - Petrom poate trece sub controlul norvegienilor. Guvernul austriac - dispus să sacrifice OMV pentru a-și asigura independența de gazul rusescFacturile pentru energie ale britanicilor au crescut în acest an, iar consumatorii se confruntă cu inflația ridicată pentru toate bunurile, inclusiv produsele alimentare, în timp ce dobânzile ipotecilor au început și ele să crească, ceea ce duce la o creștere bruscă a costului vieții.
Acest lucru face ca îmbrăcarea unor haine groase pentru a evita creșterea temperaturii termostatelor să devină o opțiune atractivă, iar John Lewis a spus că clienții săi cumpără mai multe astfel de produse pentru a trece iarna.
Vânzările de haine groase pentru femei s-au dublat săptămâna trecută, comparativ cu săptămâna precedentă, iar cel mai vândut produs a fost o pătură purtabilă cu glugă.
Vânzările de halate au crescut cu 76% față de anul trecut.
”Costul energiei fiind un motiv de îngrijorare, vedem cum clienții cheltuie luând în considerare căldura”, a declarat Claire Miles, șefa categoriei de modă la John Lewis.
De asemenea, salopetele au zburat de pe rafturi mult mai devreme decât de obicei, a spus retailerul, în semn că au fost cumpărate pentru căldură anul acesta, mai degrabă decât ca un cadou de Crăciun.
Tesco, cel mai mare lanț de supermarketuri din Marea Britanie, a declarat săptămâna trecută că clienții continuă să-și schimbe obiceiurile de cumpărături pentru a economisi bani.