Compania Walt Disney World din Orlando (Florida) a anunțat că va începe testarea tehnologiei de recunoaștere facială la intrarea vizitatorilor în parcul tematic Animal Kingdom, într-o primă serie de teste care vor avea loc până la 23 aprilie, relatează EFE.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Aceste probe constau într-o captură a chipului vizitatorului care va fi transformată în număr unic servind ulterior la intrarea în parc, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane"Având viitorul în minte și schimbarea focalizării spre experiențe fără contact fizic, începem să probăm timp de 30 de zile tehnologia de recunoaștere facială", notează compania într-un comunicat.
Participarea vizitatorilor la probele faciale este opțională.
CITEȘTE ȘI Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoiParticipantul voluntar are acces la o linie de probă a recunoașterii faciale, unde renunță la accesorii precum ochelari, șepci sau cozoroace și se plasează în fața unei camere de acces (MagicBand) și a unui scaner pentru a activa sistemul.
Tehnologia va face o poză cu chipul vizitatorului care va deveni un număr unic asociat biletului de intrare, asigură compania.