Miliardarul Bernard Arnault, șeful grupului de lux LVHM, va face o vizită în China, au declarat două persoane apropiate situației, în condițiile în care producătorii de produse exclusiviste urmăresc îndeaproape redresarea acestei piețe cheie, după trei ani de perturbări produse din cauza Covid-19, transmite Reuters.
Una dintre sursele apropiate subiectului a spus că vizita lui Arnault pe importanta piață chineză, care vine după vizitele de mare profil în țară în această săptămână ale CEO-ului JPMorgan Chase & Co Jamie Dimon și șefului Tesla, Elon Musk, va avea loc la sfârșitul acestei luni, scrie News.ro.
LVMH, care reunește mărci de la Moet la Givenchy, a refuzat să comenteze.

Sursele nu au dat un motiv pentru călătorie și nici nu au spus ce regiune chineză ar putea vizita Arnault.
Președintele și directorul general al LVMH s-a întâlnit cu ministrul chinez al Comerțului, Wang Wentao, la Paris, în aprilie, la magazinul emblematic Avenue Montaigne al brandului Christian Dior al grupului.
Fiica lui Arnault, Delphine Arnault, care este CEO al Dior, precum și alți directori de top ai LVMH au participat la întâlnire, iar grupul s-a angajat să participe la Expoziția internațională de import din China, care va avea loc la Shanghai în noiembrie.
Oficialii chinezi au fost dornici să sublinieze că țara este deschisă pentru afaceri de la ridicarea restricțiilor pentru Covid-19, în decembrie.
Recuperarea a fost neregulată, dar sectorul de lux a depășit alte categorii de consum, deoarece consumatorii bogați și-au păstrat obiceiurile de cheltuieli pe continent.
Vizita planificată a lui Arnault vine într-un moment critic pentru relansarea de către LVMH a companiei americane de bijuterii Tiffany, cea mai mare achiziție a sa efectuată vreodată, pe care încearcă să o extindă în China, ca parte a strategiei de a ajunge din urmă rivalului mai mare Cartier.
O revenire a economiei Chineze a ajutat la creșterea vânzărilor LVMH în primul trimestru, cu 17%. Directori ale altor companii de lux pun, de asemenea, accentul pe China, mai ales că vânzările sectoriale din Statele Unite arată semne de atenuare a unei creșteri puternice post-pandemie.