Afaceri în creștere pentru CreditAmanet. Bijuteriile din aur și electronicele de larg consum, în topul celor mai amanetate, dar și bine vândute produse: Rezultatele din ultimii ani reprezintă maxime istorice

Afaceri în creștere pentru CreditAmanet. Bijuteriile din aur și electronicele de larg consum, în topul celor mai amanetate, dar și bine vândute produse: Rezultatele din ultimii ani reprezintă maxime istorice

Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet

scris 3 oct 2022

Compania CreditAmanet, cu experiență de circa 15 ani pe acest segment, a înregistrat în primul semestru din 2022 o creștere de 37% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la 33,5 milioane de lei.

De asemenea, pe aceeași perioadă analizată, profitul companiei ajunge la 3,6 milioane de lei, în creștere cu 33% față de primul semestru al anului trecut. Companie de tip holding care dezvoltă 3 linii de business – amanet, schimb valutar și comerț cu bunuri mobile – CreditAmanet continuă în primul semestru din 2022 trendul ascendent din ultimii ani. Aceste rezultate vin să confirme cifrele de business cu care CreditAmanet a închis anul 2021, respectiv o creștere față de 2020 cu 58 de procente a cifrei de afaceri, care a ajuns  la 61,8 milioane de lei. 

PureSoftware se extinde în România cu un centru de livrare CITEȘTE ȘI PureSoftware se extinde în România cu un centru de livrare

„Rezultatele din ultimii ani reprezintă maxime istorice”, spune Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet. „În semestrul 1 din 2022, CreditAmanet a raportat creșteri pe toate liniile de business pe care își desfășoară activitatea, cu valori variind de la 10% până la 60% creștere față de aceeași perioadă a anului precedent, în funcție de segmentul de activitate”, mai spune CEO-ul companiei. 

„Bijuteriile din aur și produsele electronice se mențin în topul celor mai amanetate, dar și al celor mai bine vândute bunuri anul acesta, dacă ne referim și la activitatea de retail pe care o desfășoară CreditAmanet”, dezvăluie Cosmin Popovici.

Un trend ce reprezintă o particularitate a acestui an complicat din cauza situației internaționale o constituie preferința clienților CreditAmanet pentru bijuteriile cu greutate mai mica și, implicit, cu un preț mai mic. „Acest fapt denotă o atitudine precaută a consumatorilor”, explică CEO-ul companiei. Totodată, produsele electronice de larg consum, cum ar fi telefoanele mobile, au fost si sunt și în 2022 la mare cautare, în topul celor mai bine vândute produse la CreditAmanet. 

Pe o piață care crește anual cu 25%, în care aurul constituie o componentă semnificativă, dar și segmentul electronice rămâne foarte bine cotat, CreditAmanet vizează dublarea cifrei de afaceri pentru următorii doi ani. „Compania a cunoscut în ultimii ani o dezvoltare efervescentă. Avem multe proiecte pe care vrem să le implementăm în viitorul apropiat. În același timp, ne dorim o diversificare și mai amplă decât în acest moment a paletei de servicii pe care le oferim clienților noștri”, mai spune Cosmin Popovici.

CEO-ul CreditAmanet subliniază că proiectele de digitalizare sunt o prioritate pentru companie. Amanetul de la distanță, realizat online, care oferă posibilitatea obținerii unui împrumut fără deplasare într-una din sucursale reprezintă una dintre facilitățile pe care compania le va pune în curând la dispoziția clienților ei. „Demarăm arhivarea electronică a tuturor documentelor interne și ne dorim să amplasăm tablete în toate cele 26 de agenții pe care le avem localizate în cele mai mari orașe ale țării. Astfel, clienții noștri vor putea semna electronic contractele, care vor fi salvate digital și totodată vom avea un feedback în timp real de la ei. Nu în ultimul rând, digitalizarea va contribui la desfășurarea sustenabilă a tuturor proiectelor noastre”, mai spune CEO-ul CreditAmanet.

viewscnt
Afla mai multe despre
creditamanet
profit
amanet