Afaceri în creștere pentru producătorul de vinuri Villa Vinèa. Spectaculoasă creștere a turismului oenologic

Afaceri în creștere pentru producătorul de vinuri Villa Vinèa. Spectaculoasă creștere a turismului oenologic
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 mar 2020

Producătorul de vinuri Villa Vinèa, din județul Mureș, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei, cu aproximativ 23% mai mult, comparativ cu anul precedent. Creșterea netă de 600.000 de lei este cea mai mare înregistrată de cramă în ultimii cinci ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Rezultatele financiare se datorează dezvoltării relației cu distribuitorii și clienții locali, care au generat un plus de 34% față de 2018, iar zonele care conduc în termen de vânzări sunt Mureș și București, unde, de altfel, crama este bine reprezentată de câțiva ani.

Noi reguli pregătite pentru etichetarea și comercializarea laptelui de către firme. Amenzi care merg până la interzicerea activității CITEȘTE ȘI Noi reguli pregătite pentru etichetarea și comercializarea laptelui de către firme. Amenzi care merg până la interzicerea activității

O creștere relevantă, de 44%, a fost înregistrată de către gama Selection, sub umbrela căreia sunt brandurile Villa Vinèa - Diamant, cupaj de Fetească Albă și Fetească Regală, spumantul Cuvée Celest, Rubin, cupaj din Merlot, Zweigelt și Fetească Neagră.

Un procent de 50% din vânzările de vin îmbuteliat, aferente anului 2019, a fost reprezentat de segmentul HoReCa, aproximativ 25% de segmentul de retail modern și 20% de magazinele proprii. Cea mai spectaculoasă creștere procentuală, însă, a fost a turismului oenologic, unde încasările au fost cu 75% mai mari, iar numărul vizitatorilor s-a triplat față de 2018, ajungând la aproximativ 1.500.

Pentru anul 2020, producătorul se va concentra pe piața locală, unde își propune consolidarea zonelor de distribuție, a canalelor HoReCa și a prezenței în magazinele specializate, precum și extinderea în județe noi, ca Iași, Suceava, Vâlcea, Dolj. 

În ceea ce privește turismul viticol, reprezentanții cramei vizează o creștere de 40% a pachetelor de degustare vândute.

Până la sfârșitul anului, Villa Vinèa preconizează o creștere de aproximativ 20-25% a cifrei de afaceri, care să o aducă mai aproape de pragul de 1.000.000 de Euro, pe care compania își propune să îl atingă în 2021.

Crama Villa Vinèa a fost fondată în 2004, în Valea Târnavelor, de către Heiner Obberauch, proprietarul Salewa Group, care include branduri precum Oberalp, Salewa Sport, Pomoca, Wild Country etc. Cu o suprafață de 70 de hectare, pe care sunt cultivate soiuri locale și internaționale de struguri - Sauvignon Blanc, Riesling, Gewürztraminer, Pinot Noir, Merlot și Kerner -, compania produce în prezent 20 de vinuri, grupate în 3 game: Premium, Selection și V2.

Producția anuală Villa Vinèa este de aproximativ 250.000 de litri. Din acest volum, 60% sunt vinuri albe, liniștite, 3%, dar cu o puternică tendință ascendentă sunt cele spumante, rozeurile ajung până la 7% din producția totală, iar restul, de aproximativ 30%, sunt vinuri roșii.

viewscnt
Afla mai multe despre
villa vinèa
vinuri